• 11:27

  • 1401-12-25

  • کد خبر: 59394

بیانیه گروه ورزشی «آناج» نسبت به کارشکنی‌ رسانه‌ای باشگاه تراکتور

گروه ورزشی آناج نسبت به کارشکنی رسانه‌ای باشگاه تراکتور مبنی بر ممانعت از حضور بازیکنان این تیم در مصاحبه حضوری به دلیل جلوگیری از بهره‌برداری تبلیغاتی! بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش آناج، صحبت از ضعف و عدم همکاری رسانه باشگاه تراکتور یک مبحث تکراری و ملال‌آور شده است. اتفاقی که با حضور هوشنگ نصیرزاده گویا در و تخته را با هم جفت کرده تا مدیر رسانه به نظر ابدی تراکتور که با نهمین مدیرعامل دوران کاری خود در تراکتور همکاری می‌کند، زوج رویایی‌اش برای انزوای رسانه‌ای را پیدا کند.

دیروز خبری در فضای هواداری مبنی بر ممنوع‌المصاحبه شدن اعضای تیم تراکتور منتشر شد که دلیل آن مصاحبه عیدانه پایگاه خبری آناج با یکی از بازیکنان ارزشمند تراکتور بود. پس از مصاحبه تصویری و عیدانه آناج با این بازیکن، باشگاه تراکتور که از دو هفته قبل قول مساعد برای انجام گفت‌وگو با «ریکاردو آلوز» را داده بود، در حرکتی انتحاری و با اطلاعیه‌ای سراسر بی‌پایه و اساس از اعضای تیم خواسته به دلیل جلوگیری از بهره‌برداری تبلیغاتی! از مصاحبه حضوری با رسانه‌ها پرهیز کنند. این درحالی است که بسیاری از بازیکنان مدعو نیز تمایل به حضور دارند ولی باشگاه با شیوه مثال زدنی خود دست آن‌ها را هم بسته و خود بازیکنان هم دلیل آن را نمی‌توانند هضم کنند.

اما این درحالی است که اعضای مختلف تیم‌های مطرح لیگ برتر از جمله پرسپولیس، سپاهان، استقلال و امثالهم بارها و بارها در طول فصل جاری مقابل دوربین رسانه‌های مختلف قرار گرفته‌اند که این اتفاق نه تنها باعث نزدیک‌تر شدن رسانه‌ها با تیم مدنظر می‌شود، بلکه موجب هرچه بیشتر دیده شدن آن تیم نیز شده و ارتباط بهتر تیم‌ها با هواداران را تسهیل می‌کند.

حال اینکه چطور تیم‌های مختلف راضی می‌شوند نفرات تحت قراردادشان با رسانه‌ها گفت‌وگو کنند و دغدغه موهوم بهره‌برداری تبلیغاتی را ندارند، خود جای سوال است که باید از مدیرعامل قانون‌نویس تراکتور سوال کرد. جواب پرسش شاید اینگونه باشد که مدیران سایر تیم‌های لیگ برتری همگی از قوانین و ملاحظات مطلع نیستند و یا اینکه جناب نصیرزاده در وضع قوانین تبصره جدایی را برای باشگاه تراکتور نگاشته‌اند که رسانه‌ها از آن خبر ندارند!

همانطور که اشاره شد بارها و بارها شاهد حضور اعضای سرخابی و سپاهان در برنامه‌های تلویزیونی و حتی اینترنتی و پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های مختلف بوده‌ایم و جالب اینکه مدیر رسانه باشگاه تراکتور با افتخار مدعی است دست رد به سینه همه رسانه‌ها برای مصاحبه تصویری زده و نمی‌خواهد برای هیچ رسانه‌ای این قرق خودساخته را بشکند.

در هر حال امیدواریم باشگاه تراکتور افکار پوسیده و غیرحرفه‌ای خود را کنار بگذارد و رسانه‌ها را همراه و حامی خود ببیند که شاید این درخواست با تجدیدنظر مالک محترم این باشگاه در سیاست‌های رسانه‌ای تیم تحت تملکش صورت گیرد. مالکی که از جیب هزینه می‌کند و این حق مسلم وی است تا در قبال این توجه و هزینه، مجموعه تحت مدیریتش بیش از این دیده شده و همچون سایر تیم‌ها و نه بیشتر از آن، با رسانه‌ها ارتباط حسنه داشته باشد.

تغییر سیاستی که با دمیدن روحی جدید در رسانه باشگاه محبوب تراکتور، جلوی سوتی‌های مکرر و اشتباهات فراوان را نیز بگیرد تا هواداران پرشور آذربایجانی نیز که در طول سالیان اخیر بارها منتقد رسانه تیمشان بوده‌اند، حداقل از این باب همانند هواداران سایر تیم‌ها منتفع شوند و خیال آسوده داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *