• 12:46 قبل از ظهر

  • 1400-03-22

  • کد خبر: 12255

نگاهی به آغاز تبلیغات در تبریز؛

بنرهای رنگارنگ و عکس‌های فتوشاپی/ پیروز کسی است که بنرهای بیشتری می‌زند؟

با آغاز رسمی‌زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر تبریز، شهر رنگ دیگری به خود گرفته است.

گروه سیاسی آناج: از دو روز قبل زمان رسمی‌تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر آغاز شده و حالا شهر چهره انتخاباتی به خود گرفته است. برخلاف سالهای گذشته حجم بنرها و تبلیغات انتخاباتی بسیار کم و بیشتر فعالیت‌ها معطوف در فضای مجازی است اما بازهم تبلیغات به شیوه سالهای قبل از رونق نیفتاده است.

اکثر خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و میادین با چهره نامزدهای انتخاباتی پر شده و موضوع جالب توجه نامزدها به عکس‌های زیبا و رنگارنگ است، البته در کنار عکس‌های زیبا ظاهرا برخی نامزدها تصاویر فتوشاپی هم چاپ کرده‌اند که مورد توجه مردم قرار گرفته است. به مانند سالهای گذشته بنرهای نامزدها در مناطق حاشیه‌نشین و کمتر برخوردار رونق بیشتری دارد و نامزدهای انتخابات به ویژه شورای شهر تبریز از رهاورد رای مناطق حاشیه‌نشین تبریز چشم پوشی نکرده و به دنبال رای در این مناطق تبریز هستند.

مساله جالب دیگر تبلیغات در تبریز نصب عکس و بنرهای کثیریاز نامزدهای نه چندان مطرح شهر است که نشان می‌دهد تبلیغات برای نامزدها اولویت مهمی‌است و ظاهرا برنده صندوق‌های رای هم کسانی هستند که تعداد بنرهای بیشتری در شهر نصب کرده‌اند!

نکته جالب درباره تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری است که اگرچه به مانند گذشته بنرهای نامزدهای ریاست جمهوری در مناطق مختلف شهر به چشم می‌خورد اما خبری از ستادهای بزرگ و متعدد سالهای گذشته نیست و نامزدهای ریاست جمهوری به ستادهای محدود در سطح شهر اکتفا کرده‌اند. البته دو نامزدی هم که در مناظرات ریاست جمهوری تلاش داشتند با سخن گفتن به زبان ترکی آرای مردم آذربایجان را به سبد رای خود بیندازند هم حضور بسیار کمرنگی در سطح شهر دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *