مدرسه میثاق
موسسه کوثر
جوانان تبریزی امکان عکسبرداری 360 درجه را فراهم کردند/ اختراع دستگاه عکسبرداری برای تجارت الکترونیک
  • 1396/08/23 16:50
  • 93685
برای اولین بار در ایران؛

جوانان تبریزی امکان عکسبرداری 360 درجه را فراهم کردند/ اختراع دستگاه عکسبرداری برای تجارت الکترونیک

با توجه به رشد روزافزون تجارت الکترونیکی، شمار کاربران اینترنت به شدت افزایش یافته و به تبع آن فعالیت‌‌‌‌های کسب و کار از طریق فضای مجازی نیز گسترش می یابد.

به گزارش آناج، یکی از ملزومات این امر استفاده از تصاویر واضح و قابل درک برای خریداران است تا عکس های کالای مورد دلخواه خود را به صورت 360 درجه مشاهده نموده و بدون لمس فیزیکی اجناس، خرید اینترنتی خویش را انجام دهد.

در این خصوص برای اولین بار در ایران، یک نرم افزار حرفه‌‌‌ای عکاسی به صورت ویوی 360 درجه توسط جوانان تبریزی اختراع و به ثبت رسیده است تا لذت خرید کاملا منطقی و شفاف صورت پذیرد.

"فرهاد جدیری" مبتکر دستگاه عکسبرداری 360 درجه در این خصوص به عصر آزادی گفت: این دستگاه قابلیت عکسبرداری از یک کالا به صورت اتوماتیک در تمام زوایا و درجه‌‌‌های مختلف را داراست که در حالت ایده ال از هر 10 درجه یک عکس گرفته شده و سپس توسط نرم افزار ویرایشگر تصویر ادیت می‌‌گردد و در نهایت به صورت فایل فشرده یا کدهای html روی سرور آپلود شده و کالا به صورت 360 درجه و با کیفیت عالی نمایش داده می‌‌شود.

"مسعود بهبودی" دیگر عضو گروه مبتکر این طرح نیز از ویژگی بارز دستگاه عکسبرداری 360 درجه سخن به میان آورد و افزود: این دستگاه در کمتر از 30 ثانیه به طور اتوماتیک از هر محصول مورد دلخواه عکسبرداری می‌‌‌کند به نحوی که یک فرد مبتدی نیز می تواند مراحل کار را به سهولت انجام دهد.

"علیرضا جدیری" نیز ارز آوری، اشتغال زایی و حرکت در راستای حمایت از تولید ملی را از جمله شاخص‌‌هایی برشمرد که حمایت مسوولان استانی و کشوری از تولید انبوه اینگونه طرح‌‌های دانش بنیان را دوچندان می‌‌کند که برای طراحی و ثبت اختراع آنها چند سال متوالی زحمت کشیده می شود.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •