موسسه کوثر
مدرسه میثاق
آیا مسئولین به پتانسیل گردشگری تبریز اعتقاد دارند؟/ خودنمایی اصفهان و شیراز در جلسه «تبریز 2018»! + عکس
  • 1396/08/17 14:17
  • 93508
حاشیه‌های برگزاری یک نشست برای تبریز 2018؛

آیا مسئولین به پتانسیل گردشگری تبریز اعتقاد دارند؟/ خودنمایی اصفهان و شیراز در جلسه «تبریز 2018»! + عکس

نصب بنری با تصاویر اماکن دیدنی اصفهان و شیراز و بدون حضور تبریز در نشست شورای راهبری گردشگری ستاد ملی «تبریز2018» موجب اعتراض کاربران در فضای مجازی شد.

گروه اجتماعی آناج: تبریز 2018 دیگر به واژه مظلومی تبدیل شده است که برخی از مسئولین تنها برای ایراد چند سخنرانی و برگزاری جلسه آن را به زبان می‌آورند و در آخر تنها عاید آن هیچ است و همه کاسه کوزه‌های برگزاری این رویداد بر سر شهرداری تبریز می‌شکند.

امروز نشست شورای راهبردی گردشگری ستاد ملی «تبریز 2018» در محل معاونت گردشگری با حضور محمد محب‌خدایی معاون گردشگری تبریز برگزار شد و نکته جالب این جلسه بنری بود که پشت سر مسئولین نصب شده بود، بنری که عکس‌هایی از بناهای تاریخی شیراز و اصفهان داشت اما خبری از تبریز نبود!

وقتی در جلسه‌ای که به نام تبریز 2018 برگزار می‌شود اثری از خود تبریز نباشد دیگر چه انتظاری از برگزاری موفق این رویداد تاریخی در شهر تبریز داریم، وقتی که شهرهای دیگر در اولویت هستند و تبریز 2018 نیز بدون تحقق بودجه‌های دولتی مانند طفل سر راهی برای دریافت اعتبارات از این وزارت خانه و نهاد به نهاد دیگری پاس کاری می‌شوند.

اگر مسئولین اعتقادی به تاریخ و میزبانی تبریز برای پایتختی کشورهای اسلامی ندارند اعلام شفاف این موضوع بهتر از برگزاری جلساتی پی‌در‌پی‌ای است که بدون نتیجه مشخص و دریافت اعتبار پایان می‌یابد.
 


 

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظرات مخاطبان
  • فردین
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۵:۲۴
    تبعیض در این حد؟ کجایند مسئولین و نمایندگان ما نکنه با پای پیاده رفتن کربلا؟
    3 + 0 -
  • فرشاد
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۸:۰۴
    ما عادت کردیم.اینکه چیزی نیست!
    رو تمام بلیط های موزه های آذربایجان عکس آثاری مثل تخت جمشید دیده میشه،و هیچ اثری از آثار تاریخی ما نیست.روی هیچکدوم از پول های مملکت عکسی از آثار ما نیست.
    از ماست که بر ماست....
    1 + 0 -
  • علی اصغر
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۰:۴۵
    واقعا خنده دار و مزحک هست. واقعا توی این دو سالی که تبریز به عنوان شهر گردشگری ۲۰۱۸ انتخاب شده چه کار های زیادی که نمی شد انجام داد و هیچکدام انجام نشد. از بستر سازی های لازم مثل فرهنگ گردشگر پذیری گرفته تا تبلیغات در فضای رسانه ای...و این جلسه که به قولی عذر بد تر از گناه مسولان است.

    2 + 0 -
  • یولدان کئچن
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۰۰:۵۵
    آناج جان وقتی افراد میان و نظرات و عقیده خودشون رو رک و راستمطرح می کنن میگین افراطی هستن و نظراتشون رو تایید نمی کنید. خودتون دارید متوجه میشید چه خبره؟!
    2 + 0 -
  • حمید
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۴
    استاندار که از تبریز و بومی نباشه همین جور میشه!!!!
    1 + 0 -
  • آرازز
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۳
    مصلحت طلبلیقی قویون قیراغا ، زمانه فرق ائلییر
    تبریز اوگئی اوغلان دی بو ایراندا
    سون اون ایلده بیردانا بویوک پروژه یا کارخانا افتتاح اولوب ؟
    بیر دانا بویوک پروژه باشلییب؟
    من کی خاطیرلامیرام
    4 + 0 -
  • آذربایجان و پیرامون-در انتظار بهار
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۰:۵۹
    سلام-قبر تاریخی اصلی -کرم در بیابان غرب قراملک نماد سازی شود و اطراف آن به پارک تبذیل شود
    0 + 0 -
نظر شما
  • 7
  • 1
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •