۱۶۰ عنوان جشن شهروندی در تابستان ۹۶ برگزار شد/تداوم اجرای برنامه های طرح اوقات فراغت شهروندان در همه فصول سال
  • 1396/06/23 18:10
  • 90792
معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز خبرداد؛

۱۶۰ عنوان جشن شهروندی در تابستان ۹۶ برگزار شد/تداوم اجرای برنامه های طرح اوقات فراغت شهروندان در همه فصول سال

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با اعلام اینکه ۱۶۰ عنوان جشن شهروندی در تابستان امسال برگزار شدگفت: طرح اوقات فراغت شهرداری محدود به تابستان نیست و در همه فصول سال برای همه سنین و ذائقه ها برنامه برگزار می‌شود.

به گزارش آناج به نقل از شهریار، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز  با اعلام این مطلب گفت: شهرداری تبریز در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان  برنامه‌های متنوع فرهنگی وهنری، گردشگری وتفریحی و آموزشی  در تمام مناطق شهر با محوریت محلات اجرا می نماید  تا شهروندان از اوقات فراغت خود بیشترین بهره را ببرند.

حجت الاسلام احمد حمیدی با اعلام این مطلب گفت: شهرداری تبریز درتابستان امسال بیش از ۱۶۰ برنامه تجمعی در قالب جشنواره تابستانی ازجمله  ۴۰ جشن‌ شهروندی تحت عنوان جشن لبخند تبریز ، ۴۰ برنامه  اتوبوس شادی ،۴۰ برنامه اتوبوس سلامت و ۴۰ عنوان برنامه بازیهای بومی ومحلی و پخش فیلم در پارکها  با استقبال گسترده وبینظیر شهروندان ،میهمانان وگردشگران کرد.

وی افزود: در کنار جشنهای تابستانی ،   برگزاری مسابقات، برپایی نمایشگاه‌های مختلف، برگزاری اردوهای تفریحی و گردشگری و ویِژه برنامه‌های تفریحی و سرگرمی و آموزشی در طرح اوقات فراغت امسال  توسط شهرداری تبریز در ۱۲۷ مرکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار شد.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریزبا اشاره به طرح ۵هزار نفری اوقات فراغت سازمان ورزش  شهرداری تبریز افزود: سازمان ورزش شهرداری تبریز موفق شد دررده ختران و پسران و رشته های ورزشی فوتبال ، والیبال ، بسکتبال ، شنا ، تنیس خاکی ، اسکیت ، هنرهای رزمی ، کاراته ، تکواندو ، شنا در تابستان سال جاری به حدود ۵ هزار نفر از کودکان و نوجوانان تبریزی در رده سنی ۶ تا ۱۶آموزش دهد.

حجت الاسلام احمد حمیدی با اشاره به  اثرگذاری   این برنامه ها در توسعه آموزشهای شهروندی در آستانه تبریز ۲۰۱۸ افزود: اثرگذاری این برنامه ها ی فرهنگی در بسیاری از شئون زندگی شهروندان به خوبی قابل مشاهده است و رفتار شهروندان در بسیاری از مسائل دستخوش تغییرات مثبت شده است.

وی با بیان این که رویکرد این معاونت تقویت فرهنگ عمومی، ایجاد نشاط معنوی، الگوی تفریح سالم و آموزش فراگیر شهروندان درحوزه شهروندی و شهرنشینی است، تاکید کرد: شهرداری تبریز با ارائه و اجرای برنامه های مختلف در طول سال برای همه سنین و ذائقه ها طی سه  سال متمادی توانسته است عنوان نهاد پرمخاطب و فعال در زمینه غنی سازی اوقات فراغت را در سطح استان کسب کند.

حمیدی به ویژگی‌های طرح اوقات فراغت شهرداری تبریز اشاره و بیان کرد: طرح اوقات فراغت شهرداری محدود به تابستان نیست و در همه فصول سال برای مخاطبان برنامه وجود دارد.

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •