مدرسه میثاق
موسسه کوثر
نوسازی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تاکسی فرسوده تبریز با حمایت بانک شهر
  • 1396/06/22 11:40
  • 90651
رئیس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر خبر داد؛

نوسازی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تاکسی فرسوده تبریز با حمایت بانک شهر

رئیس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری گفت: در این حوزه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تاکسی فرسوده تبریز در نیمه دوم سال گذشته با پرداخت تسهیلات از سوی بانک شهر نوسازی شده است.

به گزارش آناج، صفر صلاحلو در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به حمایت‌های این بانک از پروژه‌های شهری کلانشهرها اظهار داشت: مشارکت در اجرای طرح‌های پل‌های راه آهن، توانیز و گلکار، میدان افلاک نما، تقاطع غیر هم سطح ماران، میدان آذربایجان، پروژه آیسان و قطار شهری در تبریز و طبقه اول پل قدس در اردبیل از جمله اقدامات بانک شهر در این منطقه بوده است.

وی، نوسازی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تاکسی فرسوده تبریز در نیمه دوم سال گذشته با پرداخت تسهیلات از سوی بانک شهر را از خدمات این بانک برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری دانست و افزود: همچنین در حوزه بانکداری الکترونیک نیز، بانک شهر پیشتاز بوده و به منظور رفع نیازهای مشتریان و کاهش هزینه های ایجاد و تجهیز شعبه از بسترهای الکترونیکی استفاده کرده است.

رئیس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر، 'خوددریافت' برای دریافت پول مشتریان و همزمان نقل و انتقال به صورت الکترونیکی، 'خودبانک' برای ارایه خدمات الکترونیک و اتصال مشتری به متخصصان برای انجام امور بانکی و صدور ضمانت نامه و 'وب کیوسک' برای صدور کارت هدیه به مشتریان را از جمله خدمات الکترونیکی بانک شهر اعلام کرد.

وی افزود: صدور کارت شهروندی، ارایه خدمات ریالی و ارزی در فراسوی مرزهای جغرافیایی، مشارکت در توسعه و عمران شهری، حمایت از توسعه و حمل و نقل شهری، مشارکت در امور اقتصادی و حمایت از بنگاه ها و واحدهای تولیدی، مشارکت در طرح های فرهنگی و پرداخت تسهیلات ازدواج از دیگر خدمات این بانک است که موجب رضایتمندی مشتریان شده است

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •