بانک مهر اقتصاد
پارک دلفین باغلارباغی 2
فرم جذب خبرنگار - داخلی
قاصدک 24
استفاده از تبلیغات نرم در راستای توسعه گردشگری
  • 1396/05/21 09:18
  • 87944
در اختتامیه جشنواره ایده و خلاقیت های برتر مطرح شد؛

استفاده از تبلیغات نرم در راستای توسعه گردشگری

مخترع جوان مدیریت شهری گفت: یکی از عوامل شهرت جهانی شهرهای مختلف را وجود هنرمندان، عکاسان و افراد خلاق دانست که وجه های فرهنگی و اجتماعی شهرها را با نگاه خلاقانه به معرض نمایش می گذارند.

به گزارش آناج، کمال شایگان شرکت کننده جشنواره ایده و خلاقیت های برتر استفاده از تبلیغات را بهترین فرصت و راهکار برای توسعه گردشگری دانست.

وی که ارائه دهنده طرح توسعه گردشگری و تبلیغات نرم در سطح جهان در قالب نقاشی دیجیتالی بود، گفت: نقاشی از زیبایی بصری برخوردار بوده که با تبدیل ان به حالت صنعتی و بسته بندی و صادرات می توان به تبلیغات فرهنگی شهرهای پر ظرفیت همچون تبریز دست زد.

کمال شایگان همچنین با اشاره به پتانسیل های شهر تبریز، رخداد مهم تبریز ۲۰۱۸ را فرصتی برای تبلیغات و فعالیت های هنری و دیجیتالی عنوان کرد.

کمال شایگان، فعالیت حرفه ای خود را با عکاسی و چاپ آغاز نموده است. این ایده پرداز اهل شهر تبریز از دو سال پیش ایده طرح توسعه گردشگری و تبلیغات نرم در قالب نقاشی دیجیتال را زده و تلفیق نقاشی سنتی و دیجیتال را به معرض نمایش و محک گذاشته که با استقبال خوب مردمی مواجه شد.

گفتنی است چهارمین جشنواره ایده های برتر تبریز ۲۰۱۸ با هدف انسجام بخشی به ایده های خلاقانه و بهره مندی از فکر خلاقیت های شهروندان در حوزه های مختلف مدیریت شهری برگزار شد.

بعد از اعلام فراخوان این جشنواره، استقبال گسترده ای از سوی جامعه پژوهشگران و نخبگان در این رابطه صورت پذیرفت و نتیجه ی آن، خلق آثار و ایده های ارزشمندی است. در مدت اعلام ارسال آثار و ایده ها، 41 اختراع و 331 ایده به دبیرخانه جشنواره رسید که شامل آثار بسیار ارزشمندی در حوزه ایده پردازی و خلاقیت هستند.

آیین اختتام این جشنواره روز پنجشنبه 19 مرداد ساعت 18 در محل عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار خواهد شد و عموم علاقه مندان به این موضوع می توانند در مراسم حضور داشته باشند.

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •