آجورلو: تراکتورسازی تا همیشه در سود آذرتل مشارکت خواهد داشت/ تراکتور را به یک الگوی متفاوت در فوتبال ایران تبدیل می کنیم
  • 1396/05/17 14:12
  • 87640
رسانه های آذربایجان تعامل بسیار خوبی با باشگاه داشته اند؛

آجورلو: تراکتورسازی تا همیشه در سود آذرتل مشارکت خواهد داشت/ تراکتور را به یک الگوی متفاوت در فوتبال ایران تبدیل می کنیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مراسم رونمایی از سیمکارت آذرتل ضمن تمجید از خبرنگاران و رسانه‌های استانی استانی از تبدیل این باشگاه به یک الگوی متفاوت در فوتبال ایران خبر داد.

به گزارش آناج، مصطفی آجورلو در مراسم رونمایی از سیم کارت اپراتور سراسری آذرتل ضمن تبریک به مناسبت ایام مبارک ولادت امام رضا(علیه السلام) و تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار اظهار داشت: به عقیده من خبرنگاران در طول این مدت و در عرصه های گوناگون یار و یاور مجموعه تراکتورسازی بوده اند و رسانه های آذربایجان تعامل بسیار خوبی در بخش های مختلف با مجموعه باشگاه داشته اند. وی افزود: لازم است به مناسبت روز خبرنگار از شما عزیزان قدردانی کنم. این روز را به شما عزیزان تبریک می گویم و امیدوارم که همواره موفق و پیروز باشید.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: از شما انتظار دارم در این راهی که از ابتدا با یکدیگر همراه شدیم تا پایان مسیر در کنار هم بمانیم چرا که طی این مسیر سخت و ناهموار بدون حمایت و مشورت و نظارت شما دوستان نشدنی است. در کنار ما باشید و ما را نقد کنید اما حمایت کنید.

وی افزود: خواسته و هدف نهایی مشترک ما در حوزه باشگاه تراکتورسازی ایجاد ساختاری منظم و حرفه ای به منظور تحقق آینده ای روشن و دست یابی به توسعه پایدار در مسیر پاسخگویی به انتظارات و مطالبات هواداران است. میزان محبوبیت و تاثیرگذاری تراکتورسازی در کشور نشان گر اهمیت وظیفه ماست.

آجورلو تاکید کرد: تحقق اهداف بدون تامین منابع مورد نیاز امکان پذیر نخواهد بود. شرایط حاکم بر اقتصاد فوتبال نشان گر دو واقعیت قابل توجه است. اول اینکه ظرفیت درآمدزایی و تامین اعتبارات مورد نیاز در فوتبال ایران وجود دارد و می توان شعار خودکفایی اقتصادی با استفاده از ظرفیت های درونی فوتبال را محقق ساخت.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: دوم اینکه شرایط فعلی حاکم بر فوتبال نشان گر بی توجهی به ظرفیت های موجود در این بخش و وجود بحران اقتصادی گسترده در اکثر باشگاهها است.

بر همین اساس باید به دنبال یک راه حل منطقی ، معقول و اجرایی باشیم که در طولانی مدت اعتبارات مورد نیاز در باشگاهها را تامین سازد و دیگر شاهد انباشته شدن بدهی های چند میلیاردی نباشیم.

آجورلو تصریح کرد: به جرات می توانم بگویم طرح های اقتصادی که در این دو فصل برای درآمدزایی در باشگاه تراکتورسازی مورد توجه قرار گرفته و حالا به مرحله اجرا می رسد در فوتبال ایران کم سابقه یا حتی بی سابقه بوده است.

وی اظهار داشت: ما به این حقیقت باور داریم که از طریق همین طرح های اقتصادی بدون دریافت کمک از مراکز و بخش های دولتی می توان اعتبارات مورد نیاز باشگاه را تامین ساخت و حتی آینده تراکتورسازی را تا سال های سال تضمین نمود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: طرح سیم کارت های آذرتل ،طرح تخفیف در باشگاه هواداری تراکتورسازی ،‌طرح دستگاههای پوز تراکتورسازی ،‌صدور کارت های هواداری کوثر و سامانه 3090 می تواند درآمدزایی بی سابقه و قابل توجهی را برای باشگاه به همراه بیاورد که کلیه مشکلات اقتصادی را حل کند.

آجورلو خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم که تراکتورسازی ثروتمند باشد و دیگر نگران پرداخت بدهی این مربی و آن بازیکن که از 3 سال پیش یا حتی مدت زمان بیشتر باقی مانده نباشیم. ما در حالی باشگاه را تحویل گرفتیم که بیش از 20 میلیارد تومان بدهی داشت. بدهی به بازیکن و مربی داخلی یا خارجی ، هتل ،‌آژانس هواپیمایی و ....

وی گفت: نمی خواهم وارد گذشته شوم اما حقیقت این است که ما در یک سال گذشته هیچ بودجه ثابت و مصوبی نداشته ایم. بر همین اساس سعی کردیم درآمدزایی کنیم و به خودکفایی اقتصادی برسیم که این هدف نیز تا امروز محقق شده است. 75% از مبالغ قراردادهای فصل گذشته و بخشی از قراردادهای فصل جدید را پرداخت کردیم. علاوه بر این پیش از 4 میلیارد از بدهی های خارجی را پرداخت نمودیم و چندین پرونده مختومه شد. بر همین اساس است که با این جدیت و پشتکار شبانه روز به دنبال درآمدزایی برای ثروتمند ساختن باشگاه هستیم.

مدیرعامل باشگاه تاکید کرد: بخشی از این هدف تحقق یافته و می بینیم که اینگونه طرح ها اجرایی است. در ادامه راه به همکاری همه بخش ها نیاز داریم چرا که مانند یک زنجیره به یکدیگر متصل هستیم.

آجورلو گفت: فوتبال خوب و پرشوری که تیم یحیی گل محمدی در این روزها بازی می کند و انشالله از همین هفته منجر به کسب نتیجه مطلوب هم خواهد شد ، تماشاگر را به ورزشگاه میاورد. تماشاگر را شاد و خوشحال می کند و انگیزه می دهد تا در طرح های اقتصادی همراه با باشگاه باشد.

وی ادامه داد: درخشش و غیرت بازیکنان تیم انگیزه ایجاد می کند برای هواداری که به پاس تلاش بازیکن تیم محبوبش در طرح های اقتصادی مشارکت می کند. شما که رسانه هستید وظیفه مهم و رسالت خطیری در این حوزه دارید. یاری و همراهی شما تضمین کننده آینده باشگاه است. توجیه و معرفی صحیح اینگونه طرح ها به هواداران کلید موفقیت است.

آجولو گفت: ما تراکتورسازی را ارزان نمی فروشیم چون ارزش حقیقی آن را می دانیم اینگونه نیست که با دریافت مبلغی تنها تبلیغ آذرتل را انجام دهیم . قراردادی محکم و دقیق تنظیم شده که از این بابت منافع باشگاه در دراز مدت تامین می شود و ما تا همیشه در سود آذر تل مشارکت خواهیم داشت در واقع تراکتورسازی یکی از سهام داران آذرتل است بر همین اساس من تردید ندارم که می توانیم تراکتورسازی را به یک الگوی متفاوت در فوتبال ایران مبدل سازیم.

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •