ضرورت جلب رضایت مشترکین از خدمات برق رسانی
  • 1396/04/19 16:28
  • 85183
مدیر عامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی عنوان کرد؛

ضرورت جلب رضایت مشترکین از خدمات برق رسانی

اکبر حسن بگلو گفت:جلب رضایت مشترکین از خدمات برق رسانی ضروری است

به گزارش آناج از ارومیه اکبر حسن بگلو  با بیان اینکه خاموشی‌ها به دو صورت با برنامه و بدون برنامه می باشد، اظهار داشت: با توجه به اینکه حوادث عامل بروز خاموشی‌های بدون برنامه است، نمی‌توان این گونه خاموشی‌ها را پیش‌بینی نمود .
وی با یادآوری اینکه خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده خاموشی‌هایی است که با هدف اصلاح، بهسازی و نوسازی شبکه‌های برق انجام می‌شود، تصریح کرد: به منظور نیل به اهداف تعیین شده و در راستای جلب رضایت مشتریان خاموشی های با برنامه مدیریت و به حداقل ممکن کاهش می یابد.
اکبر حسن بگلو گفت: اقدامات اصلاحی بسیاری جهت کم کردن خاموشی‌های بدون برنامه پیش‌بینی شده که از جمله می‌توان به تعمیرات شبکه‌های توزیع، اصلاح و بهینه سازی خطوط، رینگ خطوط، توسعه اتوماسیون و ... اشاره کرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه اقدامات اصلاحی در کاهش نرخ خاموشی‌ها بدون‌ برنامه تاثیر بسزایی دارد، افزود: با توجه به اعتبارات موجود، سیاست کلی شرکت به سمت کاهش خاموشی‌های با برنامه سوق داده شده است.

 

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •