گزارشی از خودکفایی اقتصادی آکادمی تراکتورسازی/ اهمیت اقتصاد در فوتبال پایه
  • 1396/03/16 10:45
  • 81075
مدیر آکادمی تراکتورسازان تشریح کرد؛

گزارشی از خودکفایی اقتصادی آکادمی تراکتورسازی/ اهمیت اقتصاد در فوتبال پایه

مدیر آکادمی باشگاه تراکتورسازی تبریز در گزارشی از خودکفایی اقتصادی این آکادمی خبر داد.

به گزارش آناج، یعقوب وطنی مدیر آکادمی باشگاه تراکتورسازی تبریز طی گزارشی که در اختیار پایگاه اطلاع‌رسانی آناج قرار داده است، آخرین وضعیت این آکادمی را با اعلام خودکفایی اقتصادی تشریح و به اهمیت اقتصاد در فوتبال پایه پرداخته است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

"مسلم آنکه مطلب ذیل مصداق تیم‌های دارای هوادار زیاد و پرشور و البته از نوع متعصب آن است. هواداری که در راه عشقش جان می‌فشاند و خود مبلغ هر استعداد رو به رشدی در جهت حضور در تیم محبوبش می‌شود و دیگر آنکه محبوبیت برند تراکتورسازی بر هیچ عقل سلیمی پوشیده نیست. این محبوبیت در فوتبال پایه بر اقتصادی شدن آن اثر می‌گذارد. جایی که با ثبت نام حداکثری در مدارس فوتبال در امدی پایدار ایجاد می‌کند. در این مسیر آکادمی پرکار تراکتورسازی که عنوان فعالترین آکادمی در بخش فعالیت‌های فرهنگی به زعم هیات محترم فوتبال را یدک می‌کشد با قهرمانی در رده سنی سیزده سال و بسط و گسترش قانونی مدارس فوتبال در سطح شهر تبریز با توافق کمیته محترم جوانان و شهرستان‌های استان و همچنین مراکز استانی ارومیه، اردبیل، زنجان و ... نزدیک به دو هزار فوتبال‌آموز را در راه کسب درآمد حلال و پایدار پوشش می‌دهد و اما بعد حضور تیم‌های رده پایه این باشگاه در لیگ‌های برتر کشور و محبوبیت آن موجب ایجاد بستری قابل تعمق برای ورود اسپانسر گردیده است. من باب مثال بیمارستان بین المللی تبریز، بیمه رازی (بیست در صد از قرارداد) و شرکت توسعه خلیج فارس بصورت مکتوب و قانونی در این عرصه همراه آکادمی تراکتورسازی بوده‌اند. ایضا عقد قرارداد اسپانسری صدور بیش از 2 هزار کارت عضویت در مدارس فوتبال و تیم‌های پایه از طریق بانک کوثر، دیگر راه موثر درآمدزایی در دست اقدام می‌باشد.

پرداخت حقوق مربیان پایه طبق سند حسابداری باشگاه خود موید حمایت از تیم‌های پایه می‌باشد. درآمدزایی از بازیکنان فوتبال ناخواسته به برخی باشگاه‌های خصوصی تحمیل گردیده و سخیف‌ترین و دم دستی‌ترین نوع درآمدزایی در اقتصاد فوتبال پایه به حساب می‌آید. هر چند در برابر چنین مسئولیت و گستره بزرگ در آکادمی، بروز برخی اشکالات کتمان‌ناپذیر اما قابل برخورد می‌باشد و سرانجام پایداری در راه اعتلای فوتبال مستعد و ناب آذربایجان، استقامت و همتی «مردانه» می‌طلبد. در فوتبال پایه جایی که در آن تر و خشک با هم می‌سوزد نگاه منصفانه و بدون غرض راه‌گشای نهایی بومی‌سازی تیم محبوب تراکتور کبیر همانکه دغدغه عموم است، خواهد بود.                

یعقوب وطنی مدیر آکادمی باشگاه تراکتورسازی تبریز"
 

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظرات مخاطبان
  • تراختور
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۳۶
    یاشاسین
    0 + 0 -
  • آیدین
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۶:۳۷
    قرارداد بازیکنان بزرگسال دو ساله
    بازیکنان جوان سه ساله
    بازیکنان خیلی جوان 5 ساله
    از این به بعد قراردادهای تراختور باید اینجوری باشه
    1 + 0 -
  • یاشاسین تراختور
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۰
    آقای وطنی خسته نباشید میگم خدمت شما. لطفا بازیکنایی که از آکادمی به تیم بزرگسالان اضافه میشوند قراردادشون بلند مدت باشه. باشگاه به بازیکن جوان وقتی میدان میده باید تا سالها ازش استفاده کنه و یا حداقل با فروشش سود کنه این قراردادهای یک یا دوساله با بازیکنان جوان یا بازیکن جوان سرباز آوردن و بعد از دو سال باتجربه شدن در تراختور و فرستادن به تیمهای سابقشان فقط ضررش به تراختور میرسه در واقع همه دارن سود میکنند بجز باشگاه تراختور.

    0 + 0 -
نظر شما
  • 3
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •