مدرسه میثاق
موسسه کوثر
احتمال جدایی آقایی از تراکتورسازی قوت گرفت + عکس
  • 1396/02/27 15:18
  • 79567
استناد به یک کامنت؛

احتمال جدایی آقایی از تراکتورسازی قوت گرفت + عکس

سعید آقایی، بازیکن بومی و ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

به گزارش آناج، سعید آقایی بازیکن بومی و ملی‌پوش تراکتورسازی تبریز که خبرهای زیادی مبنی بر جدایی وی از جمع سرخ‌پوشان تبریز به گوش می‌رسد، با انتشار پیامی بر احتمال وقوع این اتفاق قوت بخشید.

وی در زیر پست فرزین گروسیان دروازه‌بان تراکتورسازی که به مناسبت تمدید قراردادش با سرخ‌پوشان تبریز در صفحه اجتماعی خود قرار داده است، این کامنت را منتشر کرد: "داداشی مبارکه، ان‌شاءالله سال خوبی برای همتون باشه، خیلی دوستون دارم."
 


لازم به ذکر است سعید آقایی که به اردوی تیم ملی در اتریش جهت دیدار دوستانه با مونته‌نگرو دعوت شده است، بعد از بازی با نفت تهران در سخنانی انتقادآمیز خطاب به مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد یا جای او در تراکتور است یا آجورلو!

حال با این تفاسیر بایستی منتظر ماند و دید سرنوشت بازیکن بومی و ملی‌پوش تراکتورسازان در این اوضاع بحرانی این تیم که با حکم فیفا از نقل و انتقالات تابستانی محروم است، چه خواهد شد؟
 

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظرات مخاطبان
  • تراختورچی
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۳۶
    این اقایی هم فقط بازاز گرمی میکنه با اینکه میدونه تراختور محروم هست و از صدقه سر تراختور هم ایشون الان مطرح شدن، اخه کی به تو پیشنهاد میده با اون سوتی هایی که میدی.

    80 + 9 -
  • vahid
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۰
    خجالت بکش بازیکن مثلا بومی! اگر در تراختور نبودی که تو رو بحساب میاورد الان؟ بعدا کی رفتی و پشیمان شدی دیگه فایده ای نداره و ما هم اونموقع دستتو نخواهیم گرفت. باید با بازیکنان جوان قرارداد 5 ساله بسته بشه اینجوری نمیشه که بازیکن جوان و اینجا مطرح کنیم و فقط ضرر بدیم بازیکن جوان که اینجا ستاره میشه باید چندین سال در خدمت باشگاه باشه یا باشگاه از محل فروش اون سود مالی کنه. اینجوری فقط داریم ضرر میکنیم.
    70 + 11 -
    • آیسودا(تراختور عشقی) S7
      ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۶
      اون موقع که سعید حاضر بود با تراختور قرارداد بلند مدت ببنده آقای مدیر عامل وقت ناز میکرد چرا کسی چیزی نمیگفت چرا نمیگفتین آقایی بازیکن بومی ما هستش الان باهاش دشمن شدین؟؟؟؟؟؟؟؟ایشاالله سعید هم میمونه هیچ جا مثل خونه آدم نمیشه
      6 + 12 -
  • تراختورچیلار
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۰:۴۹
    تیم شهرداری تبریز با 90درصد بازیکنان بومی صعود کرده به لیگ یک. طبق گفته مربیان این تیم بازیکنان بسیار مستعد و آینده داری در ترکیب این تیم هست. مسئولان باشگاه تراختور کبیر باید از بین اینها چندتا از با استعدادترین هارو انتخاب کنند باهاش قرارداد 5 ساله ببندند و بیان کنار تراختور تمرین کنند تا نیم فصل بعد ازشون استفاده کنیم. آقایی هم هر جا میخواه بره راه باز. همچین آش دهنسوزی هم نیست هر بازی یه گاف میده و حالا اومده واسه تراختور تعیین تکلیف هم میکنه؟ تو هم برو ببینم کجارو میخوای بگیری
    68 + 4 -
  • تراختور بایراقی
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۰۷
    آقایی هم راه گردانی هارو داره میره، و خودشو بدبخت خواهد کرد. هیچ جا تراختور نمیشه
    23 + 0 -
  • الماسخاتون
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۱۳
    از گافش جلوی سپاهان معلوم بود مثل گردانی هوای زائده رود کرده
    35 + 0 -
  • کمال
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۱:۱۵
    کار روزگارو ببین بازیکنی که تا دیروز تو محلشون هم کسی نمیشناخت حالا برای تراختور کبیر آذربایجان شرط میزاره. کاش از نقل و انتقالات محروم نبودیم تا بگم چجوری چنین بازیکنانی و باید از باشگاه بیرون کرد. حاصل قراردادهای یک یا دوساله همینه. با بازیکن جوان و بی نام نشان باید قرارداد 5 ساله بست تا کار به اینجاها نرسه. فکر میکنند در سایر تیم ها ریختن، خودتون ضرر میکنید تراختور وابسته به بازیکن نیست.
    28 + 0 -
  • هادی
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۱۹
    نادری صد تا از اقایی بهتره !
    24 + 0 -
  • رضا
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۳۱
    آقائی چکارکند /جوان است وهزاران آرزوداردولی می داند که به هیچ وجه از تراکتور به تیم ملی نخواهدرفت وتراکتورهیچ وقت قهرمان نخواهدشدوآرامش نخواهدداشت .حالا مسئل مالی هم به کنار .
    5 + 22 -
  • الیار
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۰:۵۵
    رفتن تو به سود تراختور هستش،فکر کردی خیلی مدافع خوبی هستی،بری تشکر میکنیم،فکر کردی میری،تو چترپولیس بهت میدون میدن،نگاه کن مثل سامان باید کل فصل بنشینی نیمکت،تو اگه واقعا تراختور دوس داشتی بدون هیچ بهانه ای سفید امضا میکردی،فقط داداشی این رفتن برگشتی نداره،بهیچ وجه،بای
    22 + 1 -
  • آرش
    پاسخ ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۸:۲۲
    بازیکنی مثل سعید آقایی هرچقدر هم استعداد داشته باشه بالاخره هم بومیه و هم باشگاه تراکتور بهش میدون داد اعتماد کرد و پای اشتباه هاش نشست تا این بشه سعید آقایی معروف و به تیم ملی دوت بشه و پیشنهاد هایی غیر از تزاکتور هم داشته باشه. حالا غیرت می خواد که اون هم ادای دین کنه به تراکتور و شهرش ... ولی غیرت نداره بهتره بره ...
    آقای آقایی اینجا تبریزه نه خوبی از یاد کسی می ره نه بدی... ببین ادینهو... کیانی... اسدی... ابراهیمی روووو
    25 + 1 -
نظر شما
  • 11
  • 0
  • 2
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •