آغاز بخش نمایشگاهی سومین جشنواره‌ی بین‌المللی نوآوری و خلاقیت تبریز در هنرهای اسلامی
  • 1396/02/17 11:54
  • 78762
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

آغاز بخش نمایشگاهی سومین جشنواره‌ی بین‌المللی نوآوری و خلاقیت تبریز در هنرهای اسلامی

در این بخش 150 هنرمند داخلی و خارجی طی هفت روز به طور زنده نسبت به خلق اثر هنری در ده رشته‌ی تعین شده اقدام خواهند کرد.

به گزارش آناج، صبح امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار تبریز و جمعی از مدیران استان، بخش علمی سومین جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی به کار خود پایان داد و بخش نمایشگاهی آغاز به کار کرد.

در این بخش هنرمندان 34 کشور جهان اسلام و هنرمندانی از کشور به طور زنده طی هفت روز باقی مانده یک اثر هنری در ده رشته‌ی تعیین شده خلق خواهند کرد و در نهایت آثار منتخب با داوری اساتید بین‌المللی معرفی خواهد شد.

مهدی محمدزاده در مراسم افتتاحیه بخش نمایشگاهی با اشاره به ایجاد فرصت‌های جدید تعامل بین هنرمندان در این جشنواره، اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی هنر اسلامی در ایجاد و گسترش فضای گفتگو بین هنرمندان داخلی و خارجی نقش بسزایی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در جشنواره سوم 100 هنرمند از 34  کشور جهان شرکت کرده اند که 40 درصد این هنرمندان تجربه شرکت در دو جشنواره پیش را نیز داشته اند.

دبیر سومین جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنر اسلامی و صنایع دست نقش تبریز را در نگارگری موثر دانسته و ادامه داد: برگزاری جشنواره نگارگری ملی در چهار بخش تذهیب، تشعیر، گل و مرغ و نگارگری نیز همزمان با جشنواره‌ی بین الملی در حال انجام است.

بخش نمایشگاهی جشنوراه  بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنر اسلامی ساعت 10 صبح امروز یکشنبه در محل دانشگاه هنر اسلامی تبریز واقع در میدان حکیم نظامی آغاز به کار کرده است و تا 22 اردیبشهت از ساعت 10 الی 19  نیز ادامه خواهد داشت.

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •