پارک دلفین باغلارباغی 2
قاصدک 24
بانک مهر اقتصاد
فرم جذب خبرنگار - داخلی
کمپین حمایت از کفش ایرانی الگوی همه محصولات ایرانی باشد/صادرات کفش تبریز با برند مشترک در دنیا
  • 1395/11/23 15:04
  • 73544
نماینده مردم تبریز در مجلس؛

کمپین حمایت از کفش ایرانی الگوی همه محصولات ایرانی باشد/صادرات کفش تبریز با برند مشترک در دنیا

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه تولیدکنندگان با مشکل مالیاتی مواجه هستند، گفت:ر تولید کفش، مسلما کیفیت بسیار بالا است و تولیدکنندگان درحال طراحی و تعریف برند و نشان مشترک و مشخص برای کفش تبریز هستند تا همه کارخانه‌ها همین برند را تولید کرده و صادر کنند تا در کفش تبریز در دنیا با همین برند شناخته شوند.

به گزارش آناج به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز در مجلس، شهاب الدین بی‌مقدار، در واکنش به کمپین بازاریان تبریز درحمایت از کفش ایرانی و عدم فروش اجناس خارجی اظهار داشت: مردم تبریز با تشکیل این کمپین کار خداپسندانه انجام دادند که با استقبال مردم نیز روبرو شد و ما نیز از آن ها حمایت می کنیم و امیدواریم که نتیجه خوبی داشته باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معمولا همیشه ابتدا تبریزی‌ها کارهای موثر در کشور را شروع می کنند و این نیز کار خوبی است که شروع کرده اند و درحال حاضر در فروشگاه های کفش تبریز دیگر کفش خارجی فروخته نمی‌شود.

کمپین حمایت از کفش ایرانی الگوی همه محصولات ایرانی باشد

وی  با بیان اینکه این کمپین می تواند برای همه شهرها و همه ی محصولات ایرانی از جمله پوشاک الگو باشد،افزود:درحال حاضر بهترین شیرینی و شکلات در آذربایجان شرقی تولید می شود؛اما در کنار آن، کالای خارجی قاچاق نیز در بازار عرضه می شود؛درحالی که  نوع داخلی از نوع خارجی آن بهتر است و به کشورهای اروپایی صادرمی شود.

رسانه ها برای تشویق مصرف کالای ایرانی فرهنگ سازی کننند/می توان‌قاچاق را ریشه کن کرد

وی با تاکید براینکه رسانه‌ها باید برای تشویق مردم به مصرف کالای ایرانی فرهنگ سازی کننند،خاطرنشان کرد:اگر مردم همت و همکاری کنند ، کالای داخلی خریداری کنند،کالای خارجی و قاچاق مصرف نکنند و این تصمیم همه گیر شود؛بدون هیچ هزینه و اقداماتی همچون برخورد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز می توانیم ریشه قاچاق را از کشور برکنیم.

بیمقدار افزود:در سایر صنایع همچون لوازم خانگی،تریکوبافی و نساجی می توان کمپین مشابهی برای خرید کالای ایرانی شکل بگیرد؛ البته تولیدکنندگان نیز باید به کیفیت محصولی که تولید می کنند،دقت لازم را داشته باشند.

صادرات کفش تبریز با برند مشترک در دنیا

این نماینده مجلس تاکید کرد: در تولید کفش، مسلما کیفیت بسیار بالا است و تولیدکنندگان درحال طراحی و تعریف برند و نشان مشترک و مشخص برای کفش تبریز هستند تا همه کارخانه‌ها همین برند را تولید کرده و صادر کنند تا در کفش تبریز در دنیا با همین برند شناخته شوند.

حمایت دولت از کنسرسیوم‌های صادراتی کافی نیست

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اعلام این که تشکیل کنسرسیوم های صادراتی در تبریز افزود: تاکنون کنسرسیوم‌های صادرات لوازم خانگی و آجیل و خشکبار ثبت شده و در حال پیگیری ثبت کنسرسیوم‌های کفش چرم و تابلو فرش هستیم.

وی درباره حمایت دولت از تولیدکنندگان داخلی گفت: دولت از کنسرسیوم های صادراتی در هزینه های بازاریابی و نمایشگاهی حمایت می کند؛اما کافی نیست و باید مجلس نیز دراین موضوع ورود کند تا کنسرسیوم‌ها تقویت شوند.

تولیدکنندگان با مشکل مالیاتی مواجه‌اند

عضوکمیسیون شوراها و امورداخلی کشور درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که کنسرسیوم‌های صادراتی در ماه‌های اخیر با آن روبه‌رو بودند،مشکل مالیاتی تولیدکنندگان و صادرکننده‌ها بود که درحال رایزنی با وزارت اقتصاد برای حل این مشکل هستیم.

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظرات مخاطبان
  • رضا
    پاسخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۵۳
    طرح خوب آقای جباریان درایجادکمپین حمایت از تولیدداخلی باید سرمشق دیگرتولیدکنندگان هم باشد
    0 + 0 -
نظر شما
  • 1
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •