مرکز فوریت های برق تبریز برتر شد/ مرکز فوریت های برق تبریز روزانه به طور میانگین، 2000 تماس را پاسخگوست
  • 1395/10/22 13:30
  • 70865
با ارزیابی انجام شده از سوی شرکت توانیر؛

مرکز فوریت های برق تبریز برتر شد/ مرکز فوریت های برق تبریز روزانه به طور میانگین، 2000 تماس را پاسخگوست

شرکت توزیع نیروی برق تبریز، موفق به کسب رتبه برتر مرکز فوریت های برق در بخش بهره برداری شد.

به گزارش آناج، افشین روشن میلانی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: مرکز فوریت های برق تبریز با شماره تلفن 121، در مواقع بحرانی به طور متوسط توانایی پاسخگویی به 15 هزار تماس را دارد.

وی با اشاره به وجود بیش از 910 هزار مشترک در حوزه عملیاتی این شرکت افزود: این مرکز در مواقع عادی نیز روزانه به طور میانگین، نزدیک به 2000 تماس را پاسخگوست و همکاران ما در این مرکز به طور شبانه روزی، پاسخگوی مشترکین در حوزه کلانشهر تبریز و شهرهای باسمنج، سهند و سردرود می باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز افزود: اطلاع رسانی به مشترکین حساس همچون مراکز نظامی و بیمارستان ها در مواقع خاموشی های ناشی از تعمیرات پیشگیرانه، از وظایف مرکز فوریت های برق تبریز می باشد.

وی حوادث، اتفاقات و خاموشی های جزئی و کلی شبکه برق را جزء دیگر موضوعات مورد پاسخ توسط این مرکز عنوان کرد و افزود: رسیدگی به مشکلات روشنایی معابر، راهنمایی مشترکین در صورت بروز مشکل برق منازل و در صورت لزوم اعزام اکیپ های عملیاتی از دیگر خدمات این مرکز است.

همچنین روشن میلانی اظهار داشت: واحد پیگیری سامانه 121 وظیفه بررسی و هماهنگی خاموشی های تعمیرات پیشگیرانه را دارا بوده و قطعی های برق رخ داده را از امورهای تابعه و واحد عملیاتی پیگیری می نماید.

وی افزود: در حوزه خدمات مشترکین نیز، این مرکز وظیفه ارجاع تماس ها و راهنمایی مشترکین به واحدهای مربوطه را برعهده دارد.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خصوص این مرکز اظهار داشت: این مرکز از سال 1380 راه اندازی شده بود که طبق دستورالعمل شرکت توانیر، در سال 1388، با قابلیت کنترل مکالمه، توزیع تماسها، گزارش گیری جامع،ضبط مکالمات، پاسخگویی اتوماتیک، واسط های ارتباطی با سیستم ثبت حوادث، تجهیزات اپراتوری و ... کار خود را بصورت سیستمی و با استفاده از تجهیزات نوین با کیفیت مناسب و نهایتاً قابلیت پاسخ دهی بی نظیر، در ترافیک تماس های بالا شروع کرد.

وی ادامه داد: از قابلیت های مرکز فوریت های برق تبریز می توان به پاسخگویی اتوماتیک،چندرسانه ای بودن، قابلیت ارتباط از طریق پیام کوتاه ، فاکس و ایمیل، سیستم مدیریت هوشمند حوادث، مدیریت کامل حجم تماس ها، سیستم اولویت بندی و ... اشاره کرد.

گفتنی است آرش کردی، مدیرعامل شرکت توانیر، با تقدیر از مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، این موفقیت را موجب ارتقای خدمات شرکت، بهبود فرآیند های کاری و زیرساخت های بخش توزیع عنوان کرد.

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •