اداره کل اوقاف استان
فرم جذب خبرنگار - داخلی
گروه طراحی آرتین
قاصدک 24
پارک دلفین باغلارباغی 2
بانک مهر اقتصاد
تعامل جامعه علمی و مدیران اجرایی برای آماده سازی شهر برای تبریز 2018 ضروری است
  • 1395/09/07 13:38
  • 66722
در نشست مدیران سازمان زیباسازی و مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز عنوان شد:

تعامل جامعه علمی و مدیران اجرایی برای آماده سازی شهر برای تبریز 2018 ضروری است

در نشست مدیران سازمان زیباسازی و مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز بر ضرورت تعامل جامعه علمی و مدیران اجرایی برای آماده سازی شهر برای تبریز 2018 تاکید شد.

به گزارش آناج، نشست مشترک مدیران کارشناسان مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز و سازمان زیباسازی که با دعوت از اساتید دانشگاه های مختلف، مدیر عامل و کارشناسان سازمان زیباسازی در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز انجام گرفت.

علیرضا سلطانی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز، هدف از برگزاری این نشست را برقراری تعامل بین جامعه علمی با مراکز اجرایی و توسعه شهری دانست و بسترسازی مناسب جهت آماده کردن شهر تبریز برای گردشگری 2018 اعلام کرد.

علی فرخی مدیر عامل سازمان زیباسازی تبریز نیز با نتیجه بخش خواندن این نشست ها و اعلام استقبال سازمان از تبادلات فکری، از اساتید دانشکده های هنر و فنی درخواست کرد در توسعه و زیباسازی شهری مشارکت نموده و طرح های مناسب و قابل اجرا را به سازمان ارائه نمایند.

وی حذف زوائد بصری و پایلوت قراردادن برخی گره ها و مسیرهای شهری و برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدت پژوهش محور را از اولویت های سازمان زیباسازی اعلام کرد.

در این نشست در مورد مسائل مختلف از جمله بکارگیری المانهای اکتیو، داشتن طراحی جامع سیستماتیک، رفتار سازی توسط عناصر شهری، ارائه طرح های موضعی که قابلیت اجرایی در کمترین زمان را داشته باشند بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه مقرر شد که پایان نامه های مرتبط با مبلمان و زیباسازی شهری دوره های ارشد و دکترا در دسترس همکاران زیباسازی قرار بگیرد.

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •