اداره کل اوقاف استان
قاصدک 24
گروه طراحی آرتین
فرم جذب خبرنگار - داخلی
پارک دلفین باغلارباغی 2
بانک مهر اقتصاد
باشگاه بی در و پیکر والیبال شهرداری و چاهی که پول می‌خورد/ خرج بیت المال بدون استدلال
  • 1395/07/28 13:56
  • 62329
آناج بررسی می‌کند:

باشگاه بی در و پیکر والیبال شهرداری و چاهی که پول می‌خورد/ خرج بیت المال بدون استدلال

والیبال از قدیم الایام ورزش اول ارومیه بوده و فرصتی برای نشاط اجتماعی مردم این شهر می‌باشد.

گروه آذربایجان غربی آناج: همه ما حتما ضرب المثل معروف «چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است» را شنیده‌ایم، سخنی که در مورد اهمیت توجه به یک جمع از خودی‌ها می‌شود و نکته‌ای که همیشه باید مورد توجه و بررسی قرار گیرد این است که آیا همیشه این ضرب المثل صدق می‌کند یا نه و فقط به عنوان یک ضرب المثل می‌توان به آن دل بست.

والیبال ارومیه که این روزها دوباره حضور در مسابقات لیگ برتر را تجربه می‌کند، با ایجاد شرایط لازم امروز اولین بازی‌ خود را برابر پیکان تهران برگزار می‌کند. تیمی که با حاشیه‌ها عجیب و غریب دست و پنجه نرم می‌کند و قرار است هم با حاشیه‌ها بجنگد و هم تیم‌ها را ببرد و این بدون شک با حمایت تماشاگران و هواداران اتفاق خواهد افتاد، اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چقدر در مدیریت رشته‌ها بر پتانسیل‌های داخلی توجه می‌شود؟

باشگاه شهرداری ارومیه با قراردادهای میلیاردی و هزینه‌سازی‌های فراوان نه تنها نتایج مطلوبی کسب نکرده بلکه توان استعدادیابی و بازی با عشق ارومیه‌ای‌ها را نیز از آنها گرفته است. شهر ارومیه استعدادهای فراوانی در حوزه والیبال دارد و به عبارتی والیبال در خون و استخوان این مردم نهفته است. با این همه باشگاه شهرداری ارومیه به جای هزینه برای تربیت استعدادهای جوان و استفاده از مربیان بومی قراردادهای میلیاردی با خارجی‌ها می‌بندد تا در ایام انتخابات نیز از آنها برداشت سیاسی نماید که انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از آنها بود که تنها عملکرد مربی خارجی به سخنرانی سیاسی در ستاد انتخاباتی تبدیل شد.

باشگاه والیبال شهرداری ارومیه، تبدیل به چاهی شده است که همه بیت المال را می‌گیرد ولی پر نخواهد شد به عبارتی باید مدیریتی صحیح در این حوزه انجام گیرد.

این هزینه‌های میلیاردی نه تنها دل هواداران را شاد نمی‌کند بلکه باعث قتل استعدادهای بومی می‌شود و با سرمایه گذاری حتی یک چهارم مبلغ قراردادهای شهرداری که باعث ایجاد حواشی فراوان و حتی عدم حضور تیم در لیگ شده است، می‌توانست با تربیت استعدادهای عاشق والیبال ارومیه‌، این تیم را تبدیل به برند بومی ارومیه نماید.

اما در این میان سوالی که مطرح می‌شود این است که نظر و سخن هواداران چقدر در باشگاه اهمیت دارد؟ و حتی جدای از آن ارومیه‌ای‌ها در این تیم چه نقشی دارند؟ با چه استدلالی قرار است قراردادهای میلیاردی افراد شکل بگیرد و باعث حاشیه‌سازی‌های فراوان گردد اما یک زمین کوچک برای این عاشقان والیبال وجود ندارد که بخواهند استعداد خود را نمایان کنند.

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •