شعار استقلالی‌ ها از استخر فتح‌ الله‌ زاده می‌آید؟
  • 1395/02/08 09:06
  • 44640
پشت‌ پرده شعار علیه افشارزاده

شعار استقلالی‌ ها از استخر فتح‌ الله‌ زاده می‌آید؟

چند تن از افرادی که در طول بازی فولاد مرتب در حال تهییج هواداران علیه مظلومی و افشارزاده بودند دوستان نزدیک مدیرعامل سابق استقلال از آب درآمدند.

به گزارش آناج به نقل از خبرگزاری دانشجو، این برای نخستین بار در طول لیگ پانزدهم بود که از سوی عده‌ای خاص علیه بهرام افشارزاده شعارهایی سر داده شد. آن هم در لحظاتی که استقلال با 3 گل پیش بود و کماکان بعد از پرسپولیس شانس اول قهرمانی به حساب می‌آید. ریشه‌یابی این شعارها و اینکه چه عواملی پشت سرش بودند مهم‌ترین دغدغه وزارت ورزش و همچنین مدیرعامل استقلال بود. از این رو آنها روز شنبه جلسه مهمی را تشکیل دادند و با بازبینی چند فیلم که از سوی لیدرها گرفته شده بود افرادی را شناسایی کردند.
 
چند تن از افرادی که در طول بازی مرتب در حال تهییج هواداران علیه مظلومی و افشارزاده بودند دوستان نزدیک مدیرعامل سابق استقلال از آب درآمدند. از این رو افشارزاده بدون آنکه اسمی بیاورد در چند مصاحبه تلویحا علی فتح‌الله‌زاده را متهم کرد. البته او اشاراتی مخفیانه هم به قلعه‌نویی داشت. افرادی که به‌زعم مدیرعامل فعلی استقلال دستشان از باشگاه کوتاه شده و همه تلاش خود را به کار بستند تا با بدنام کردن مدیران فعلی، فضا را برای بازگشت خودشان مهیا کنند.
 
اما برخلاف افشارزاده، مدیر کانون هواداران استقلال کدهای روشن‌تری داد. او در مصاحبه‌ با یکی از سایت‌های خبری مدعی شد جلسه اصلی که در آن شعار علیه افشارزاده طرح‌ریزی شد در یک استخر بوده است. در تهران صدها استخر داریم اما یک استخر برای آبی‌ها بسیار شناخته‌شده است. استخری که علی فتح‌الله‌زاده مالکش است و در یکی، دو دهه اخیر بیشتر جلسات مخفیانه و سرنوشت‌ساز باشگاه استقلال در آن تشکیل شده است.
 
سعادتی هیچ نامی از هیچ کسی نمی‌برد اما وقتی کلمه استخر را به کار می‌برد بی‌آنکه برای خودش مشکل شکایت و حقوقی درست کند کد را به هواداران می‌دهد. طی پیگیری‌های یکی از مدیران استقلال، اطلاعات جالبی درباره چند جلسه که هفته گذشته پس از داربی تشکیل شد، به دست مدیرعامل استقلال رسید. گویا دوستان مشترک و قدیمی یکی از مدیران عامل سابق استقلال و یکی از مربیان شاخص و پیشین این تیم تصمیم گرفتند که در بازی با فولاد شعارهای تندی را علیه کادر فنی و مدیریتی سر دهند. اما برای اینکه همه چیز عادی به نظر برسد قرار شد در اواخر نیمه دوم و زمانی که بازی احیانا مساوی است شعارها شروع شود. اما برخلاف پیش‌بینی آنها استقلال یک شروع توفانی داشت و موفق شد در همان نیمه نخست با 3 گل نسخه فولاد را بپیچد. وقتی این اتفاق افتاد آنها در ابتدا شروع کردند به شعار علیه مظلومی که با واکنش تند هواداران مواجه شد، چرا که استقلال پیش بود و این شعارها جنبه طنز پیدا می‌کرد. از این رو ناگهان بهرام افشارزاده را متهم کردند که به صورت کامل از تیم دفاع نکرده است. وقتی هسته اصلی شروع به شعار علیه افشارزاده کرد، ناگهان طرفداران دیگر استقلال که هنوز داربی را فراموش نکرده بودند با آنها همصدا شدند تا اینچنین مدیرعامل استقلال سیبل شود. اگر نتیجه بازی برتری بی‌چون و چرای آبی‌ها نبود قطعا مظلومی هم مورد اهانت قرار می‌گرفت.

اینک مدیران استقلال به زیر و بم موضوع پی برده‌اند از این رو تلاش دارند تا در بازی با سایپا که روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود به صورت جدی سکوهای ورزشگاه تختی را توسط لیدرها مدیریت کنند. فقط لازم است استقلال دیر گل بزند یا احیانا عقب بیفتد، آنگاه همان جریان مرموز که طی یکی، دو هفته گذشته حوادث زیادی را پدید آورده، شروع به کار می‌کند و شاید این بار علاوه بر مدیرعامل استقلال، مظلومی هم سیبل شود. شاید سرمربی استقلال برای عوض کردن ورق، همانند بازی با فولاد تیمش را هجومی بچیند تا با پیش افتادن مقابل سایپا فضای سکوها را تغییر دهد. مظلومی و افشارزاده روی لبه تیغ در حال حرکت هستند. آنها همچنان شانس قهرمانی در 2 جام را در جیب دارند و از سوی دیگر این پتانسیل را هم دارند که هر 2 جام را از دست بدهند. سعادت و نگون‌بختی کاملا 2 روی سکه آنهاست و باید دید برای رهایی از شعارها و توطئه‌هایی که به گفته مدیر کانون هواداران استقلال در یک استخر طرح‌ریزی شده، قادر به عوض کردن بازی به نفع خود هستند یا نه.  البته علی فتح‌الله‌زاده را هم از یاد نبرید. او قطعا جواب‌هایی را برای افشارزاده و سعادتی دارد. شاید مرور شماره‌های آینده روزنامه استقلال جوان کدهایی را در این باره به دست هواداران استقلال بدهد.

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •