تراکتور، باشگاه یا آزمایشگاه؟
  • 1399/04/09 16:14
  • 118105

تراکتور، باشگاه یا آزمایشگاه؟

باشگاه تراکتور به محل آزمون و خطای مربیان ناشی داخلی تبدیل شده است.

به گزارش آناج، شکست خانگی تراکتور برابر نساجی مازندران که دومین باخت متوالی این تیم در لیگ برتر با هدایت ساکت الهامی بود، انتقادات را از این سرمربی و مسئولان باشگاه تبریزی به شدت افزایش داده است اما چرا؟

به این لیست بلندبالای تراکتوری‌ها دقت کنید: صادق درودگر، علیرضا اسدی، عباس الیاسی، غلامرضا صادقیان و میرمعصوم سهرابی (مدیرعامل) و جان توشاک، محمد تقوی، جرج لیکنز، مصطفی دنیزلی و ساکت الهامی (سرمربی)

از این جمع، غلامرضا صادقیان بدون هیچ دانش و تجربه فوتبالی در سمت مدیرعاملی تراکتور انتخاب و مشغول به کار شد و محمد تقوی و سلاکت الهامی نیز به لطف حضور در تراکتور، اولین تجربه سرمربیگری را در رزومه خود ثبت کردند!

با سیاست‌های مالک باشگاه تراکتور که داد و هوارش از فساد در فوتبال ایران گوش فلک را کر می‌کند اما خود بال و پر دهنده دلالان است، این باشگاه از مربیان تراز اول خارجی به ناشی ایرانی رسیده و به محله برو بیای مربیان و آزمون و خطای آن‌ها تبدیل شده است.

از بازیکنان خارجی هم نگوییم که قرار بود ستارگانی باشند که فوتبال ایران تا بحال به خود ندیده است اما درحال حاضر به بزرگترین شاکیان فوتبال ایران تبدیل شده‌اند و حتی موردی داشتیم که بدون یک دقیقه بازی علیه تراکتور حکم سنگین گرفته است. 

باشگاهی که با یک شکست در ضربات پنالتی با سرمربی تیمش قطع همکاری می‌کند و در طرف دیگر، چنان از پیروزی خانگی مقابل تیم دسته اولی در جام حذفی ذوق زده می‌شود که هم پاداش می‌دهد و هم ملاک تمدید قرارداد قرار می‌دهد!

به نظرتان آیا باشگاه تراکتور با این مدل تیمداری می‌تواند به موفقیت برسد؟ به این مورد هم لازم است فلش‌بک بزنیم، مالک تراکتور وعده قهرمانی در آسیا را می‌داد اما اینک کارش به جایی رسیده که در آرزوی کسب سهمیه آسیایی به سر می‌برد!

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظرات مخاطبان
  • siamak
    پاسخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۳۹
    مذیران و کادر فنی و بازکنان تراکتور فقط یک تخصص دارند زجر کش کردن هواداران و اماده کردن مسیر برای پرسپولیس . حیف این هواداران اگر چوبهای خشک اینهمه هوادار داشتند بهتر از شما نتیجه میگرفتند
    7 + 1 -
  • ناشناس
    پاسخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۱۹
    این متن غرض ورزانه چیه نوشتی آناج ؟ چرا تیمو به حاشیه میکشید؟ باخته؟ خب فدای سرش همه تیما میبازن اما من هدفتون رو از این متن نمی فهمم یه جوری نوشتی صادقیان غیر ورزشی انگار سهرابی و بقیه که ورزشی بودن برای تیم چیکار کردن برای خدمتی که صادقیان به این تیم کرده ما حالا حالا باید مدیونش باشیم اما در مورد سرمربی که نوشتی باید توضیح بدم که توشاک اخراج نشد بلکه به خاطر دخالت های تقوی استعفا داد که حرف های پسر توشاک بر این موضوع گواه همون سرمربی های خارجی گرون قیمت مثل دنیزلی و لیکنز برای این تیم چیکار کردن که الهامی نتونه انجام بده ؟ در ضمن درمورد مالک باشگاه هم لطفا حرف نزنید که اسمش برای دهن مزدور های مثل شما بزرگه
    #اجنبی_پرست_نباشیم
    6 + 7 -
    • تیراختورچی
      ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۱:۴۱
      جناب "ناشناس"،انسان کمی شرافت و انسانیت داشته باشد بد نیست!
      1 + 1 -
  • رضا
    پاسخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۴۱
    حقیقت ماجرارا قبول کنیم که اولا مافیای فوتبال مخالف رشد تراکتور است ودوما زنوزی فاسدتر از آن است که کارسالمی بکند . تراکتور به حوزه شرط بندی وارد شده وخود مسئولان از منتفعان این شرط بندی هاهستند . ابر بدهکار بانکی به غیر از پول حرام چیزی نمی شناسد
    3 + 4 -
  • وحید
    پاسخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۵
    در مورد صادقیان تهمت و افترا نزنیم...صادقیان تنها مدیر عاملی بود که فوتبال آذربایجان دلسوزتر از او ندیده است، من خودم شاهد هستم که در همه کارها با جدیت دنبال امور بودند ولی در مورد مسائل دیگر نمی توانم فعلا نظری دهم و همین بس که فوتبال ما در دست دلالان است و زور صادقیان به آن نرسید.
    4 + 3 -
  • بیلیجی
    پاسخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۱
    مشکل خودزنوزی ست.قابل الیون بااا.
    1 + 1 -
  • مسمان تورک
    پاسخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۱:۴۰
    سلام عزیزان بنده خیلی به این مسائل تحلیلی وارد نیستم ولی میشه فقط یک نفر لطف کنه به بنده که به تیراختور مبتلا هستم بگه با چه دلیل و منطقی بازیکن معمولی مثل فخرالدینی پا به سن گذاشته جذب تیراختور شد؟! واقعا چرا؟ دیگه دیلی میمونه ما نگیم تو تیراختور دلالی ویرانگر وجود نداره؟ آیا واقعا کسی هست کثیف کاری پست پرده تیراختور رو تکذیب کنه؟ آللاهیم اؤزون تیراختوروموزون دادینه یئتیش دای یورولدوخ....
    2 + 1 -
نظر شما
  • 7
  • 9
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •