25 هزار مورد بازرسی از بنگاههای اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • 1399/03/12 23:45
  • 117581
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان خبر داد؛

25 هزار مورد بازرسی از بنگاههای اقتصادی آذربایجان‌شرقی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از افزایش ۱۷ درصدی بازرسی ها و ۴۴ درصدی تخلفات صنفی کشف شده در استان در ۲ ماهه اول سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش آناج، مقصود رضازاده امروز (دوشنبه) اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص بازار و تقارن ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان با ۲ ماهه اول سال جاری، اقدامات نظارتی با قوت تشدید شد .

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان با اشاره به پیش بینی های لازم به منظور استفاده از ظرفیت دستگاههای مختلف استانی درگشت های مشترک بازرسی، اظهار داشت : تعداد گشت های مشترک از افزایش ۱۱۷ درصدی برخوردار بود و به ۵ هزار و ۲۷۰ مورد بازرسی منجر شد.

وی با اشاره به ۲۵ هزار و ۶۱۸ مورد بازرسی از بنگاههای اقتصادی استان اعم از واحدهای تولیدی، توزیعی، انبار و سردخانه، خدماتی، عمده و خرده فروشی، گفت: از این تعداد بازرسی برای یک هزار و ۶۸۸ واحد متخلف پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تشکیل شده است.

رضازاده از دریافت ۱۷۱۸ مورد شکایت در دو ماهه اول سال و افزایش ۴۴ درصدی شکایات مردمی خبر داد و گفت: بیشترین میزان بازرسی در حوزه آرد و نان بود و در نتیجه نظارت های انجام شده برای ۱۶۶ واحد نانوایی پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

وی در ادامه گفت: ۶۸ درصد شکایات از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و مابقی از طریق سایر درگاههای ارتباطی از جمله اپلیکیشن آپ، سایت ۱۲۴، سامانه ۱۳۵ و شکایات حضوری دریافت شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان با تأکید بر آمادگی سازمان در دریافت و رسیدگی به کلیه شکایات و گزارش های مردمی، اظهار داشت: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت www.124.ir و یا از طریق اپلیکیشن آپ در قسمت قیمت کالا و خدمات نسبت به ثبت و اعلام غیرحضوری شکایات خود اقدام کنند.

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •