تقلای جریان‌ ثروت برای آزادی نجفی
  • 1398/11/23 15:53
  • 116433

تقلای جریان‌ ثروت برای آزادی نجفی

محافل مختلفی برای پادرمیانی و اعمال فشار جهت جلوگیری از برخورد قضایی با نجفی فعال شده‌اند. به نظر می‌رسد این دستگیری معادلات کانون‌های قدرت و ثروت را بهم ریخته است.

به گزارش آناج، پس از دستگیری صادق نجفی، شهردار سابق تبریز توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) به اتهام مسائل مالی و اقتصادی، کانون‌های قدرت و ثروت با ارتباط‌گیری‌های گسترده در حال اعمال فشار بر ضابطین قضایی و امنیتی برای آزادی وی هستند.

شنیده شده جمعی از اعضای اتاق بازرگانی تبریز در دیدار با یکی از مسئولین بلندپایه استانی خواستار پادرمیانی برای آزادی نجفی شده‌اند.

محافل دیگری هم برای پادرمیانی و اعمال فشار فعال شده اند تا بتوانند این متهم را از برخورد قضایی نجات دهند. به نظر می‌رسد این دستگیری معادلات کانون‌های قدرت و ثروت و برخی از چهره‌های مهم شهری و استانی را بهم زده است.

گذر زمان ابعاد جدیدی از این پرونده مهم را هویدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظرات مخاطبان
  • بی بی
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۳
    با آزادی و عدم برخورد مناسب قضایی با ایشان اعتماد عمومی مردم به نظام کمرنگ خواهد شد و معلوم خواهد شد دستگاه قضایی تمایلی برای برخورد و محاکمه دانه درشت ها را ندارد! خدا کند چنین نشود.
    13 + 1 -
  • مش اسمایل
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۷:۱۵
    این ها سر نخ هستند باید از همین ها ادامه داد تا شبکه فساد نابود شود. و الان خط مقدم نیرو های قضایی و امنیتی می باشند که انشاءالله با همان صلابت و شجاعت و اقتداری که کار را شروع کردند به پایان هم برسانند تا دل مردم از دیدن برخود با مفاسد روشن شود و نقل محافل نشود که هامسی یی یلر نخیر یی ینی قوسدورالار
    10 + 1 -
    • علی
      ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۴:۲۳
      اغختیار دارید قربان .... ایشان خود نخ هستند کسی که تابعیت چندگانه دارد .... در استان کسی جرات نمی کند به پرونده خودش که نه ، فرزندش هم ورود کند .... منسئولیت امنیتی در دوران سازندگی و .... من یادم هست در دوران اصلاحات کسی که پرونده پسر ایشان را تنیم کرده بود از بازرگانی وقت توسط شخص شریعتمداری وزیر بازرگانی اخراج کردند و .....
      0 + 1 -
  • shahinnazari
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۸:۱۴
    ازمونی بسیار سخت برای نهادهای قضایی که خیانتکارترین فردی را که دهه هاست با سرنوشت استان و شهرش بازی میکند را به شدیدترین وجه ممکن تنبیه نموده تا درسی برای همپیاله هایش باشد
    10 + 1 -
  • تبریزی
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۱:۴۲
    این رسم است . هر که خورده ، از خوراننده حمایت می کند . کاش این افراد توصیه کننده معرفی رسانه ای بشوند .آناج جان یا علی .
    2 + 0 -
  • آدسیز
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۲:۴۸
    الله اکبر... نیه آخی بشر؟!
    2 + 0 -
  • علیزاده
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۸:۲۵
    تو شهرداری فقط نفر جذب کردی و باعث شدی مدیران کاربلد برن کنار و گیج ها رو سر کار آوردی و مدیرشون کردی . خدا ازت نگذره . عوض نجفی که اسمت رو گذاشتی صادق
    5 + 0 -
  • ادسیز
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۶
    همش ازاقای ی ژنشات میگیرد.
    0 + 0 -
نظر شما
  • 8
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •