رای کمیته انضباطی/ تراکتور جریمه نقدی شد!
  • 1398/11/08 12:53
  • 116222

رای کمیته انضباطی/ تراکتور جریمه نقدی شد!

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم صادر کرد.

به گزارش آناج به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای کمیته انضباطی به شرح زیر است:

"در خصوص تخلف انتسابی به باشگاه تراکتورسای تبریز مبنی بر استفاده از شعارهای موهن از سوی تماشاگران منتسب به داور و تیم مقابل (پرسپولیس) از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به محتویات پرونده، گزارش داور مسابقه و نماینده فدراسیون و نیز نقض رای قبلی صادره این کمیته از سوی کمیته استیناف به لحاظ عدم امضا ذیل رای توسط رئیس و معاون وقت کمیته انضباطی، تخلف انتسابی به باشگاه مذکور محرز و مسلم تشخیص داده شد.

بر همین اساس مستند به مواد 85 و 86 از مقررات انضباطی باشگاه تراکتورسازی تبریز به پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود.

رای صادره ظرف مدت 7 روز در کمیته استیناف قابل تجدید نظرخواهی می‌باشد و تجدید نظر خواهی مانع از اجرای حکم صادره خواهد بود.

ضمنا در رابطه با اجرای رای تعلیقی موضوع دادنامه شماره 93 مورخ 7 اردیبهشت ماه 98 و با توجه به مفاد دادنامه شماره 51 مورخ 26 شهریورماه 98 کمیته استیناف که اجرای محکومیت تعلیقی همچون اجرای سایر تنبیهات در حوزه عمل کمیته انضباطی قرار گرفته شده است، بر اساس بند 4 ماده 103 مقررات انضباطی پس از تعیین تکلیف، قطعیت این رای عمل خواهد شد."

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظرات مخاطبان
  • بابک
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۴
    هوادار در هر تیمی به عنوان یار دوازدهم و حامی هست اما متاسفانه در مورد ما برعکس شده جز حاشیه سازی و جریمه تراشی و بهانه دادن دست هواداران رقبا، عاید دیگه ای نداشته!
    42 + 17 -
    • تیراختورچی
      ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۶:۱۰
      ایشون طرفدار پیروزی منطقه 3 تهران و حومه هستن و دارن از جانب همین تیم تاریخ گذشته بیت امالی حرف می زنزن!
      1 + 12 -
    • تیراختورچی
      ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۲:۳۹
      لازم نکرده شما برای هواداران تیراختور نقشه راه ترسیم کنید! عالم و آدم می دانند در حق هواداران تیراختور ظلم میشه و همه سکوت کردن.
      1 + 12 -
    • بایک
      ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۱:۴۵
      به تیراختورچی نما:
      شما وکیل وصی بقیه هستید که به خودتون اجازه میدید در هرکاری دخالت کنید و برای بقیه تکلیف مشخص کنید؟ البته از کسانی که دچار انواع و اقسام بحران ها هستن اینجور طرز برخورد چندان هم دور از ذهن نیست!
      5 + 0 -
  • علی
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۳:۰۹
    باتوجه به سابقه ماشاا... پرپار و پرونده قطور هوادار تراکتور چندان هم عجیب نیست. از طرفی اینکه محروم نشده خودش خوبه!
    47 + 23 -
  • تیرختورچی
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۸
    اغلب هواداران تراکتور انتظار چنین حکمی از فدراپولیس را داشتند، تنها راه چاره اقدام از طریق فیفا و کنفدراسیون آسیا هست که اونم آقای زنوزی از ترس دولتمردان ضد تورک میترسد ولی ای کاش کمی بخود جرات میداد و اقدام میکرد.
    37 + 46 -
    • صمد
      ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۱:۴۵
      اولا فیفا و کنفدراسیون آسیا در این مسائل دخالت نمیکنن چون اول باید در داخل پیگیری بشه دوما خود تراکتور هم به نفعش نیست وارد اینجور مسائل حاشیه ساز بشه که از قضا پاش از اونا گیرتر هست. از اونجایی هم که صرفا جریمه نقدی هست بعد از چند روز مشمول مرور زمان میشه مثل اتفاقات گذشته.
      11 + 1 -
    • تیراختورچی
      ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۱:۰۱
      صمد جون کدوم داخلِ کشور؟ منظورت کمیته انضباطی فدراسیون هست؟ اینها که علنا حق تیراختور رو میخورند یک لیوان اب معدنی هم روش از چی حرف میزنی؟
      0 + 0 -
  • مهدی
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۳:۴۱
    هر تیمی تخلف کنه تراکتور محروم میشه رای اصلا عجیب نبود و انتظار داشتیم تیم حکومتی نه تنها جریمه نشه بلکه تشویق هم بشه
    1 + 8 -
  • ناشناس
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۴:۱۲
    انشاالله در بازی ماشین پرسپولیس خودمان رای را صادر خواهیم کرد.
    از فدراسیون نشینها بیش از این انتظار نیست
    1 + 9 -
  • کریم
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۴:۱۹
    حتی خود مسئولان سایت هم از این حکم با گذشت کمیته انضباطی نسبت به تراکتور تعجب کردن! تیترشون رو هم تغییر دادن چون دو دوتا چهار تا کردن دیدن جریمه نقدی با محکومیت و محرومیت خیلی متفاوته. این نشون میده که رسانه های محلی هم گرچه پسوند محلی رو یدک میکشن امابخشی نگر نیستن.
    10 + 1 -
  • mihan-market.com
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۴:۳۲
    نظر من رو چرا انتشار نکردی ادمین.خب پیروزی تیم حکومتی هست دیگه
    2 + 11 -
  • تیراختورچی
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۶:۱۱
    آقای زنوزی کمی به تیمت اهمیت بده پاشو بیا پیگری کن این ظلم هایی که در حق تیراختور میشه کجایی؟!
    1 + 10 -
  • تیراختورچی
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۳:۱۸
    اخیرا فیک های گروهک احمق آذری ها، وبسایت آناج رو هم مورد حمله قرار میدن- مرگ بر نژادپرست ها.
    2 + 13 -
    • ضد نفوذی
      ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۲:۳۰
      فرق ما بین بنی آدم و حیوان ادب است!
      13 + 2 -
    • تیراختورچی
      ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۱:۰۶
      مثل اینکه گفتم گروهک احمق آذری یکجوری از جای خاصی مبتلا به ناراحتی شدی نه؟! همه چیز مثل روز روشنه.
      0 + 4 -
  • امیر حسین
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۱:۳۱
    در واقع رای کمیته انضباطی نشون میده که تخلفات بازی همگی از طرف هواداران منتسب به تراکتور بوده هم شعارهای به قول این حکم موهن و هم سنگ پراکنی ها.
    10 + 2 -
  • تیراختورچی
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۰۱:۰۳
    سلام آناج جان، فیک های گروهک آذریها ریختن اینجا از اون زمانی که بر علیه مواضع احمقانه آذریها مطلب منتشر کردی آتش بر جان اینها افتاده کاملا از نشرات مشهوده. مثلا ک چی؟! با یان کارها میخواین ظلم بر تیراختور رو لاپوشانی کنید؟
    0 + 5 -
    • نوید
      ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۷
      به تراختورچی:
      فعلا که شما یه ته با اسامی مختلف نظر میدی و به خودت لایک میکنی!
      5 + 0 -
    • نوید
      ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۴:۴۴
      یه تنه
      0 + 0 -
  • تیراختورچی
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۴:۳۵
    الله اکبر، این ظلم ها زمین نمیمونه...
    یاش تیراختور/یاشا آذربایجان
    0 + 0 -
نظر شما
  • 21
  • 0
  • 1
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •