سانسور تصویر ستارخان توسط باشگاه تراکتور! + عکس
  • 1398/10/30 12:35
  • 116103
عجیب ولی واقعی؛

سانسور تصویر ستارخان توسط باشگاه تراکتور! + عکس

باشگاه تراکتور در اقدامی قابل تأمل تصویر سردار ملی را سانسور کرد!

به گزارش آناج، تازه‌ترین شاهکار باشگاه تراکتور که حسابی تعجب اصحاب رسانه و هواداران فوتبال آذربایجان را برانگیخته است به تصویر منتشره در خبر عقد قرارداد با عکاشه حمزاوی مهاجم الجزایری مربوط می‌شود.

باشگاه تراکتور درحالی خبر و تصویر عقد قرارداد با این بازیکن را در رسانه رسمی خود قرار داد که این عکس در رسانه‌های پایتخت با سانسور انعکاس یافت و همین امر ابهاماتی را ایجاد کرد.

در ابتدا گمان می‌رفت که این اقدام توسط رسانه‌های پایتخت انجام شده، اما در ادامه پستی که عکاشه حمزاوی در اینستاگرام خود قرار داد، مشخص کرد که تصویر بازتاب یافته متعلق به رسانه باشگاه تراکتور است.

حالا باید دید که چرا باشگاه تراکتور دست به چنین اقدامی زده است و باید از این باشگاه پرسید که تابلوی ستارخان چه اشکالی را می‌توانست متوجه این خبر سازد؟

 

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظرات مخاطبان
  • تیراختورچی
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۸
    سلام وقتی یکی میگه داخل باشگاه خبرهایی هست یعنی هست... باشگاه اقدام ذلیلانه تر از این نمیتونست انجام بده که البته انجام داد! قضیه خیلی مهم و قابل تفکر هست نباید از کنار چنین مسائلی به راحتی رد شد مسئولان باشگاه باید جوابگو باشند. سانسور اون هم با فتوشاپ! دیگه هیچ جای توجیهی باقی نمونده هر کسی این کار رو انجام داده به همراه کسی که احیانا ازش دستور گرفته بیرون انداخته بشن.
    19 + 0 -
  • مجید
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۲
    سلام
    شاید عکسه افتاده زمین و... دلایل دیگه منفی فکر نکنین
    0 + 16 -
    • تیراختورچی
      ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۳
      مرگ بر ساده لوح!
      5 + 0 -
  • تایماز
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۱۹
    عجب حاشبه سازی آناج
    1 + 12 -
    • تیراختورچی
      ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۳
      آناج حاشیه ساز نیست امثال شما ... تشریف دارید!
      3 + 0 -
  • حسین
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۲
    واقعا این درد رو به کی بگیم اگه این کار رو رسانه های پایتخت می کردن جای تعجب نبود ولی این رسانه ای باشگاه مردمی تراکتور رو کی هدایت می کنه چرا اینها اینقدر با عصاب هوادار بازی می کنن چرا اینطور احمقانه رفتار می کنن باید بیان عذر خواهی کن و دلیلش رو بگن
    14 + 0 -
  • یاشار
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۵:۳۳
    به کسی ربطی ندارد و فضولی موقوف
    1 + 17 -
    • تیراختورچی
      ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۴
      احسن یاشا چرتپولیسی!
      3 + 0 -
  • azar
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۶
    خیلی ببخشید احتمالا دزد بوده که ما خبر نداریم فعلا صبر کردیم.
    12 + 0 -
  • آنتی شعار
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۴
    باز هم سناریوی معطل گذاشتن عامدانه نظرات مردم در سطل"در حال بررسی" در حال اجراست... این روزها شدیدا نویسنده و خبرنگار با شهامت و با تعصب کم پیدا میشه...
    13 + 0 -
  • کریمی
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۱
    دیدن این عکسها یاداوری جوانمردان این مرز و بوم است این قهرمانان وطن نباید فراموش شوند . به دار اویخته شدن قهرمانان وطن توسط روسها نیز نباید فراموش شود و فراموش نخواهد شد من از این اقدام بینهایت سپاسگذارم.
    5 + 0 -
  • shahinnazari
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۱
    اصل مورد به ارزش دادن به مشاهیر اذربایجان مربوط میشود زمانی که ما خبری از مزار این بزرگمرد نداشته و مدیران خواب الود برای بازگرداندن ان کوچکترین تلاشی نداشته اند انتظار بیشتری نیست و عکس سردار ملی از دیوار گم میشود البته اصل قضیه دردناکه و قابل پیگیری
    3 + 0 -
نظر شما
  • 12
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •