شکست بزرگ برای زنوزی/ پنجره‌های اعتماد هم بسته می‌شود؟
  • 1398/10/24 10:37
  • 116013
گزارش «آناج» از نقل‌وانتقالات لیگ برتر؛

شکست بزرگ برای زنوزی/ پنجره‌های اعتماد هم بسته می‌شود؟

نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال درحالی به پایان رسید که دو نماینده دیار آذربایجان در جذب بازیکنان مورد نیاز خود ناکام ماندند.

به گزارش آناج، شب گذشته پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی یا نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال کشور رسما بسته شد و بدین‌ترتیب باشگاه‌ها از این به بعد فقط با بازیکنان آزاد می‌توانند قرارداد امضاء کنند. 

بی‌گمان تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی بازنده بزرگ این پنجره نقل‌وانتقالاتی به شمار می‌روند، جایی که خروجی‌های این دو تیم روی ورودی‌هایشان را سیاه کرد!

تراکتور با یک ورودی و 3 خروجی که احتمالا این رقم با جدایی مازولای برزیلی به عدد 4 افزایش خواهد یافت و ماشین‌سازی نیز بدون ورودی و 3 خروجی به کارشان در این پنجره خاتمه دادند.

در این میان سوالی که در اذهان هواداران فوتبال آذربایجان شکل می‌گیرد راجع به وعده‌های محمدرضا زنوزی مالک ثروتمند این دو باشگاه ریشه‌دار است که به نظر می‌رسد درحال تغییر از راستین به پوشالی بودن است.

زنوزی در زمان خرید باشگاه تراکتور وعده تشکیل تیم کهکشانی را داد و تا نیم‌فصل فصل جاری نیز انصافاً در جامه عمل پوشاندن به این وعده با جذب ستارگان داخلی و خارجی و ترکاندن بمب‌ کم نگذاشت اما حالا ورق کاملا برگشته است.

تراکتور در این پنجره بی‌سابقه‌ترین نقل‌وانتقالات زمستانی خود را از زمان بازگشت به لیگ برتر پشتِ‌سر گذاشت و درحال حاضر امیدها برای تقویت این تیم در راه قهرمانی فقط به بازیکنان آزاد فیفا خلاصه می‌شود.

این درحالی است که ماشین‌سازی نیز که زیر چتر حمایتی این سرمایه‌دار متمول قرار دارد با پنجره بسته روبرو بود و وضعیت مالی این تیم به حدی افتضاح بود که ستارگانش را هم به حراج گذاشت.

ماشین‌سازان که در پی شکایت شیمبا و با حکم فیفا از فعالیت در سه پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شده‌اند با وجود اینکه یک وکیل بین‌المللی نیز استخدام کردند اما فعلا از رفع این مشکل خود عاجز مانده‌اند.

موضوع دیگری که در این روزها به سوالی بزرگ در ذهن هواداران تیم تراکتور تبدیل شده است، قراردادهای سفت و سختی است که مسئولان این باشگاه از زمان زمامداری زنوزی از آن سخت می‌گفتند و می‌گویند.

تراکتوری‌ها ادعا دارند که آنتونی استوکس همچنان بازیکن این تیم محسوب می‌شود اما این بازیکن به راحتی قراردادش را زیر پا گذاشته و به تیم ترکیه‌ای پیوست و الان نیز در راه حضور در پرسپولیس قرار دارد.

بدیهی است که در آستانه دیدار حساس پرسپولیس و تراکتور در آغاز نیم‌فصل دوم، انتقال استوکس به پرسپولیس نه تنها شکستی بزرگ برای تراکتور خواهد بود، بلکه پنجره اعتمادی که بین هواداران و مسئولان این باشگاه وجود دارد را نیز خواهد بست. 

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظرات مخاطبان
  • علی
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۷
    یوخیه قالیپ اویالدین
    23 + 1 -
    • مهران تراختورچی
      ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۱
      یکی بیدارش کنه . نکنه مثل دکتر روحانی خوتب بمونه و صبح جمعه بهش بگن . ههههه
      3 + 0 -
  • تراختورچی
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۹
    تقصیر زنوزی قول دادناشه که باعث میشه انتطارات از باشگاه بالا بره و اگه چیزی غیر از قولی که داده اتفاق بیفته هوادار خودی علیه باشگاه میشه و این خطرناکه
    9 + 1 -
  • تیراختورچی
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۷
    هر وقت تو فضای مجازی کسی میخواد عملکرد مالک باشگاه رو زیر ذره بین قرار بده زود یک عده میان میگن مالک رو تخریب نکنید مالک رو دلسرد نکنید.... در حال که مرز تخریب با انتقاد کاملا جداست ما دلمان برای تیراختورمان میسوزد نمی توانیم بیب تفاوت باشیم عملکرد آقای مالک تا اینجای نقل و انتقالات اصلا رضایت بخش نبوده. البته شاید هم جذب بازیکنان جدید قبل از پایان زمان نقل و انتقالات انجام شده و با بایکوت همراه بوده است؟! و آقای زنوزی میخواد هواداران رو سورپرایز کنه!
    14 + 3 -
  • حسین
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۷
    به نظر میرسد اقای زنوزی در حال عقب نشینی تدریجی و تاکتیکی هستند در راستای حرفی که قبلا زده بودن و اون هم برگرداندن تیمه....
    9 + 3 -
  • رامین
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۱۸
    آقا کمتر جو بدید. بزارید کارشو بکنه.هر کی ندونه فکر میکنه چهل ساله داریم قهرمان میشیم. اینقدر بگید تا دلسردش کنید. اگه تیم بازی کنه با همین بازیکن ها هم میتونه قهرمان بشه. همین الانم با همینا تیم سوم جدولیم
    8 + 10 -
    • تیراختورچی
      ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۰
      سن "جو"ی بیزه معنی اله گؤروم یاخجی اوغلان منظورون نَدی!
      9 + 0 -
    • مهران تراختورچی
      ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۲
      خوابیدی داداش یا بیداری؟
      با کدوم مهاجم قهرمانی ؟؟؟ نکنه منصور عظیمی فوروارد نوک تیم مونه؟
      2 + 0 -
  • امین
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۱۸
    نبود مهاجم و مدافع برای همه اعیان بود جز مالک محترم
    6 + 0 -
  • محمد
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۳
    کور شدیم از بس صفحه نقل و انتقالات رو دیدیم و نشانی از خرید مدافع و مهاجم ندیدیم.همه فهمیدن تراکتور تو کدوم نقاط ضعف داره ولی هیچ کدوم رفع نشد. خدا به دادمون برسه
    6 + 0 -
  • حسین
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۴:۲۸
    انقد با اسامی و احساسات طرفدارا بازی کردن آخرشم فقط فخرالدینی رو گرفتن.بابا لااقل فرشادو میگرفتین
    3 + 9 -
    • تیراختورچی
      ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۲۳:۵۵
      از معدود دوستداران دلال منشوری سابقه دار دارای پرونده فساد در فوتبال ایران هستن ایشون!
      5 + 0 -
  • جمیل
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۶
    همه کارشناسا قریب به اتفاق گفتن خط دفاعی تراکتور متوازن نیست، همه گلهایی که خورده تو شروع مجدد ها بوده چی شد آیا رفع شد؟! نبود مهاجم رو حتی بچه 5 ساله هم فهم. انگار همه سرشونو کردن تو برف.ما به فورچونه هم با این شرایط راضی بودیم بخدا ، آقای زنوزی نا امیدمان نکن.
    1 + 0 -
  • سامان
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۶:۳۰
    یه سوال مگه باشگاه نمیگه با استوکس قرارداد داریم؟ خوب پس چرا برش نمیگردونن؟ اونکه مایله به ایران بیاد، قبل از اینکه تور پس پسی ها بیوفته یه کاری بکنید.
    2 + 0 -
    • تیراختورچی
      ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۴
      باشگاه با استوکس قرارداد داره باشگاه پیروزی ترهان هم میخواد رضایت نامه رو از تیراختور بگیره و باید گفت اگر مسئولان کننونی تیراختور ذره ای فقط ذره ای غیرت داشته باشند رضایت نامه استوکس رو به این راحتی صادر نمی کنند یادمان نرفته همین استوکس در بازی مقابل پیروزی غیب شد و بعد ها هم کلا به تیم برنگشت و ضربات زیادی به تیم زد. الان چطور میتونه جلوی چشم ما بیاد و مقابل خودمون بدون هیچ مشکلی بازی کنه؟!
      0 + 0 -
  • وحید
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۵۳
    بابا زنوزی کیلویی چنده تراختور از بدو تاسیس در دست عده ای موج سوار و سیاسی مدیریت می شود و زنوزی نیز در این صفحه شطرنج مهره ای بیش نیست وقتی در سال 94 جام قهرمانی را عباسی ها با همکاری برخی خودی ها به اصفهان فروختند آناج این همه سر و صدا نکرد حالا هم چیزی نشده تراختور بهترین مهره ها را دارد و در فوتبال روز دنیا عملا فوروارد به عنوان طعمه در ارنج قرار می گیرد اگر تیم خوب بازی کند گل هم می زند در زمان دنیزلی بازیکنان تراختور بنا به سفارش بالایی ها بازی نمی کردند حالا همین بازیکنان شهرخو.درو را گلباران می کنند.
    3 + 0 -
  • وحید
    پاسخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۵۵
    در ضمن کدام تیم این همه امکانات دارد در حالی است که زنوزی تراختور را در اول فصل و حالا هم برای اردو به خارج از کشور برده است.
    1 + 2 -
نظر شما
  • 17
  • 0
  • 1
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •