هواداران تراکتور بار دیگر در صدر رسانه‌های جهان + عکس
  • 1398/08/12 16:01
  • 113811
خبر ویژه؛

هواداران تراکتور بار دیگر در صدر رسانه‌های جهان + عکس

حمایت پرشور و حداکثری هواداران تراکتور در دیدار مقابل استقلال تهران بار دیگر بازتاب جهانی یافت.

به گزارش آناج، استقبال بی‌نظیر هواداران تراکتور از دیدار روز جمعه مقابل استقلال تهران در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باز هم حماسه آفرید و در صدر خبرهای رسانه‌های معتبر ورزشی جهان قرار گرفت.

سایت خبری «433» که از جمله سایت‌ها و صفحات پر مخاطب جهان به شمار می‌رود و در اینستاگرام بالغ بر 23 میلیون مخاطب و پیگیری‌کننده دارد، هواداران دیدار روز گذشته را بالغ بر بیش از 100 هزار نفر خواند.

این رسانه بین‌المللی که در زمینه فوتبال جهان فعالیت می‌کند، در حساب اینستاگرام خود با انتشار تصاویر هوایی «مهرداد نیکمرد» عکاس خوش‌ذوق تبریزی حمایت حداکثری هواداران تراکتور را منعکس کرد.


انتهای پیام/

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظرات مخاطبان
  • علیرضا
    پاسخ ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۹:۱۳
    سلام. که چی مثلا؟ ما بازیچه هستیم. ما رو تو خماری نگه میدارن. نه میزارن قهرمان بشیم نه میزارن بریم پایین چون از ما پول درمیارن. دیگه این بازی گندش در اومد. همه چی معلوم شد. این هوادار باعث افتخار نیست مایه ننگه. هواداری که اصلا هیچی حالیش نیست. صدای بز قورد روی صدای قرآن. اصلا معلوم نیست بزقورد چه ربطی با عناد با قرآن داره. ما واقعا شخصیت قهرمانی نداریم.
    11 + 57 -
    • مسعود
      ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۰:۲۳
      طرفداران تراختور دیگه خیلی وقته که فکر قهزمانی رو نمیکنند.. همانطور که گزارشگر محبوب آذربایجان گفت جام فلزی هیچ ارزشی برای طرفداران تراختور ندارد
      12 + 4 -
    • آرمان
      ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۲:۱۵
      از قران مایه نذار،همیشه موقع قران سکوت محض استادیوم رو فرا می گیره،گوشتو به دکتر نشون بدی بد نیست
      11 + 3 -
    • محمد
      ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۰:۵۸
      اقای علیرضا خان پارسی سلطنتی ! حرف دل سلطنت اریایی را بنام هوادار تراکتور قالب نکن... تراکتور با توان خودش بازی میکند ولی دردانه های سلطنت با ابزار داوران وابسته داماد میشوند...
      1 + 0 -
    • اسد
      ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۷:۵۹
      عسل زیادی نخور
      9 + 1 -
  • اصغر
    پاسخ ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۱:۲۲
    با سلام
    متاسفانه هجمه فوق العاده سنگین و برنامه ریزی شده ای در رسانه های جمعی علیه تراکتور و هوادارانش شروع شده، شعارهایی که از سر عقده چندین و چند ساله ترک زبانان آذربایجان در استادیوم سر داده میشه که شاید مظلومیتشون دیده بشه ولی بجای اون ربط داده میشه به عوامل خارجی که شایدم واقعیت داشته باشه ولی مبدا و سرچشمه این مشکلات که به بهانه های مختلف توهین به ترکهای ایران زمین توسط اغلب و شایدم تمامی طرفداران سرخابی و در کل تهرانی های شریف که سابقه طولانی در توهین به سایر اقوام ایران را دارند هست، انگار کسی از مقامات و مسئولین و رسانه های جمعی که در اختیار, دارن قصد بیدار شدن و احقاق حق ندارند!!! انگار نمیدونن که تمامیت ارضی و امنیت ملی ایران عزیز رو خودشون با کارهای زشت و ناپسند دارن کلید میزنن، دارم به این نتیجه میرسم که رهبر مظلوم مان به همین نفوذی ها اشاره دارن که متاسفانه تمام رسانه های جمعی رو هم شش دانگ در اختیار دارن، انگار باید این افراد به طرقی جارو بشن.
    8 + 2 -
  • میانالی
    پاسخ ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۲۲:۳۹
    اقای علیرضا اینقدر ماما نگو تو از ما نیستی معلوما تو کی هستی
    7 + 2 -
  • مهدی
    پاسخ ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۸:۴۰
    علیرضا کاملا معلومه کردی.
    5 + 2 -
  • وحید
    پاسخ ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۵
    بیچاره علیرضا....تو چه می دانی فوتبال و تراختور یعنی چه؟ تراختور فریاد ملت ستمدیده ایران است! تراختور سمبل آزادی است...معلوم است که نمی دانی؟ اگر تراختور قهرمان می شد و یک جام فلزی به دست می آورد دیگر سمبل نمی شد آن موقع مانند سپاهان و یا تیم های پایتخت منفور مردم ایران می شد و آن موقع می توانستند و می توانند سر مردم شیره بمالند...تراختور با قهرمان نشدنش و نکردنش سالهاست که به فریادی بلند تبدیل شده است...
    9 + 3 -
  • اذر
    پاسخ ۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۶:۲۰
    عجب دنیایی شده تو تبریز حمایت از شهدا و محکوم تروریست میکنند شدند مجرم ، اما تو تهران از حمایت تروریست و پهلوی و توهین شهدا شدند ادم خوبه واقعا که.. مگه شوخییه.
    1 + 0 -
  • ایرانلی تورک
    پاسخ ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۲۲:۳۲
    بهتر هم همگی برویم و اوج نفرت پراکنی و نژادپرستی را در کلام مجریان رادیو ورزش در مصاحبه با نماینده تبریز آقای فرهنگی بشنویم. خشم و نفرتی که نسبت به تورک ها درایران ایجاد شده گهگاه آشکارا خودی نشون میده و گل میکنه، تون همین مصاحبه رادیو ورزش با نماینده ملت آذربایجان به آقای فرهنگی میگن: ملت آذربایجان نگو بگو مردم آذربایجان! منظورت از گفتن ملت آذربایجان دقیقا چی هست چرا میگین ملت؟! به همه چی گیر میدن تا تیراختور و هوادارهاش به راحتی تخریب بشن...
    کلام آخر این که ما باید حرف حق بر زبان بیاوریم چرا عده ای داخل کشور از کشته شدن تروریست های وحشی مود حمایت آمریکا و اسرائیل وحشت دارند و ناراحت شده اند؟! یعنی باید به قیمت ضدیت با تورک جماعت حتی شده از تروریست حمایت کنیم ولی تورک را بکوبیم! آخه چرا؟!
    0 + 0 -
نظر شما
  • 11
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •