تشکیل استان مرزی، سرپوشی برای کم‌کاری نماینده خوی/ عمر مجلس به بررسی این طرح نمی‌رسد
  • 1398/05/26 12:37
  • 112125
نماینده ارومیه در گفت‌وگو با آناج مطرح کرد؛

تشکیل استان مرزی، سرپوشی برای کم‌کاری نماینده خوی/ عمر مجلس به بررسی این طرح نمی‌رسد

قاضی‌پور گفت: هدف از طرح استان مرزی، سرپوشی برای کم‌کاری نماینده خوی و هدفی جز موفقیت در انتخابات نیست اما این طرح به تصویب نخواهد رسید.

به گزارش آناج، در نشست علنی شنبه، 26 مرداد ماه مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصول شده توسط هیات رئیسه مجلس، طرح تشکیل استان مرزی با مرکزیت خوی نیز اعلام وصول شده است.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آناج در خصوص طرح تشکیل استان مرزی با مرکزیت شهرستان خوی اظهار داشت: این طرح توسط نماینده مردم خوی در مجلس طرح شده اما قطعا با مخالفت نمایندگان روبه رو خواهد شد.

وی افزود: از زمان اعلام وصول این طرح در مجلس نمایندگانی که آن را امضا کرده‌اند یک به یک در حال باز پس گیری امضای خود هستند و از طرفی عمر مجلس فعلی برای بررسی این طرح کفاف نخواهد کرد.

قاضی پور در خصوص دلیل اعلام این طرح تاکید داشت: نماینده مردم خوی برای رای آوری در انتخابات پیش رو و به دلیل کم کاری های انجام شده در حوزه انتخابیه خود اقدام به طرح چنین پیشنهادی کرده است اما باید دانست که طرح چنین موضوعاتی موجب رای آوری نخواهد بود.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظرات مخاطبان
  • مرتضی قره داغی
    پاسخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۳:۱۵
    چه اشکالی داردسایرشهرهاهم به حق خودبرسندوتوسعه نسبی یافته وازسایه بی توجهی مرکزنشینان رهایی یابند.
    ترکیه باوجودوسعت کمترنسبت به ایران بیش ازهشتاداستان دارد.
    دراستان اذربایجانشرقی هم مناطق محرومی چون قره داغ یاقره اغاج ،میانه هست که میتواننداستانهای مستقل شوند،هیچ منافاتی هم باتجزیه اذربایجان نداردچون همه شهرهای اذربایجان یکی هستندوبایدتوسعه یابندنه فقط دوسه شهربخصوص.
    ضمنادراستانهای مرکزی پراکندگی جمعیتی وشهری وجودداردولی تهران البرزقم استانهای پهناوری نیستند.
    10 + 16 -
  • علی اسماعیلی
    پاسخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۵:۱۵
    همین مون مونده خوی بیاد استان باشه ...واقعا این شهر ظرفیت استان شدن رو نداره ....هیچی هیچی نداره که بخواد استان باشه ....این شهر چندین ساله این خیال رو داره استان بشه ولی واقعا نمیتونه بشه ...اقای بالایی هم یجوری حرف میزنن انگار مثلا هر شهری یکم بزرگ بشه میتونه استان بشه ...داداش اشتباه میکنی همینطوریش تو اداره استان ها موندن دیگه ظرفیت ندارن یه استان دیگه هم بیاد روش
    6 + 11 -
  • علی اسماعیلی
    پاسخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۵:۲۰
    الان شهر هایی هست ده برابر خوی تو خراسان و جاهای دیگه نمیاد نماینده شون ادعای همچین چیزی کنه نماینده خوی اومده همچین درشت حرف میزنه ...برو بابا
    8 + 12 -
  • محمد
    پاسخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۷:۲۸
    اذربایجان مرزی هم شداسم!!!مگه سایراستانهای اذربایجان بجززنجان مرزی نیستند!!!
    5 + 3 -
  • بیلیجی
    پاسخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۲۱:۴۰
    فقط مصرف انتخاباتی داره.
    7 + 2 -
  • وحید
    پاسخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۱:۴۷
    استان شدن خوب است و باعث پیشرفت و بودجه اختصاصی میشود ولی الان به هیچ وجه اوضاع کشور و منطقه آذربایجان برای استان شدن خوی و یا مراغه و قره داغ و مرند و غیره اصلا مساعد نیست.چراکه منطقه تحت نفوذ تروریست های کرد و داشناکهای ارمنی بسیار خطرناک شده و خدای ناکرده در صورت افتادن اتفاقی خاص، منطقه آذربایجان به جبهه خونینی تبدیل خواهد شد.دولت نباید به این راحتی به تکه تکه شدن آذربایجان اجازه دهد.کردهای تروریست به صورت برنامه ریزی شده و حمایت غرب به ویژه اسراییل جهان خوار نیروی پیاده خود را در طول صد سال اخیر به مناطق تورک نشین ایران - عراق و سوریه گسیل کرده است و جنایات جیلولوق و حادثه های تروریستی سال59 نقده(سولدوز) و کشتار مرزبانان ایران و خرید زمین های آذربایجان توسط دلارهای بارزانی یهود از همین اهداف است..منطقه جلفا و آستارا رفته رفته به بنگاه های معاملاتی کردها تبدیل شده است که برای کل ایران و به ویژه مردم آذربایجان بسیار خطرناک است و طبق آماری که گرفته شده همین اکنون در کلانشهر تبریز20هزار نفر کرد زندگی می کنند که همه مسلح هستند و حالا شما در نظر بگیرید که در شهرهای اطراف تبریز مانند کجاباد - خسروشهر- سردرود - کندرود - آذرشهر و غیره چه نیروی پیاده بارزانی ها ساکن شده اند...خدا عاقبت مارا به خیر کند
    0 + 1 -
  • قوشاچای
    پاسخ ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۰:۳۸
    اگه قراری در استان آذربایجان‌غربی تشکیل بشه هیچ شهری جر میاندوآب شایستگی استان سدنو.نداره. چون شهرهای اطرافش که شامل مراغه بناب ملکان شاهیندز و تکاب جمعیتی بالای یک میلیون دارن، از طرفی چون این شهر کریدور بین زنجان و کردستان آذربایجان‌غربی و شرقی هست بهترین پتانسیل رو برای استان شدن داره و یکی از دلایل دیگر داشتن صنعت و کشاورزی قدرتمند....
    0 + 0 -
نظر شما
  • 7
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •