اولین نمایشگاه اسباب بازی های ملی در تبریز/ خانواده، جامعه هدف در پرورش فکر و‌خلاقیت
  • 1398/03/02 12:17
  • 109858
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان در گفت‌و‌گو با آناج؛

اولین نمایشگاه اسباب بازی های ملی در تبریز/ خانواده، جامعه هدف در پرورش فکر و‌خلاقیت

علی بینش گفت:پتانسیل برای تولید اسباب بازی های ایرانی و ملی بسیار بالاست و در تلاشیم تا اولین نمایشگاه اسباب بازی را در تبریز برگزار نماییم.

 علی بینش سرپرست کانون پرورش فکری کودکان در گفت‌و‌گو با خبرنگارآناج، از اولین نمایشگاه اسباب بازی های ملی خبر داد و گفت: در سطح تبریز و کل کشور، پتانسیل برای تولید اسباب بازی های ایرانی و ملی بسیار بالاست ولی به خاطر عدم حمایت، تاکنون امکان عرضه این محصولات فرهنگی وجود ندارد و در تلاشیم تا اولین نمایشگاه اسباب بازی را در تبریز برگزار نماییم.

وی افزود: چند سالی است که با رشد و توسعه تولیدات و محصولات ایرانی در زمینه اسباب‌بازی، تفکر و نگرش در عرصه تولید اسباب‌بازی نیز بسیار رشد یافته است اسباب بازی های داخلی از جمله بازی های فکری مناسب با هر گروه سنی و همچنین گروه سنی بزرگسال، برای پرورش فکر و خلاقیت تولید شده است.

بینش همچنین خاطر نشان کرد: با کمک شورای نظارت بر اسباب‌بازی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و متولیان فرهنگی، در نظر داریم اولین نمایشگاه تولیدات ملی برگزار گردد.

 سرپرست کانون پرورش فکری کودکان اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی یک نمایشگاه تخصصی بازدیدکننده تخصصی آن است،ما با مخاطب عام و مصرف کنندگان اصلی اسباب‌بازی که همان خانواده‌ها هستند، مواجه هستیم که از بخش ترویجی نمایشگاه دیدن می‌کنند.

وی در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمامی مراکز، موسسه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها، مدارس، مهدکودک‌ها و تمامی مجموعه‌هایی که در زمینه کودک و اسباب‌بازی مشغول به فعالیت هستند مورد توجه ما برای دعوت و حضور در نمایشگاه هستند که توانایی تولید کنندگان داخلی بیشتر از پیش به منسه ظهور گذاشته شود.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •