ضرورت تجهیز بازار تبریز به سیستم اعلام حریق هوشمند
  • 1398/02/26 21:16
  • 109755

ضرورت تجهیز بازار تبریز به سیستم اعلام حریق هوشمند

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز بر ضرورت تجهیز بازار تاریخی تبریز به سیستم اعلام حریق هوشمند تاکید کرد.

به گزارش آناج، 


آتش پاد طالب نژاد مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز، گفت: سیستم اعلام حریق در بازار تاریخی تبریز هم اکنون به صورت سنتی است و از طریق تماس تلفنی به آتش نشانی صورت می‌گیرد.
وی افزود: باید با همکاری بازاریان وسایر ارگان‌های متولی بازار تاریخی تبریز تمهیداتی برای تبدیل این سیتم سنتی به سیستم مدرن اندیشیده شود تا دیگر شاهد چنین حوادثی در بازار تبریز نباشم.
طالب نژاد گفت: باید تجهیزات اطفای حریق دربازار تبریز بروز رسانی بشود تا از ابزار‌های مدرن در این زمینه استفاده شود و همچنین باید اقدامات لازم در این خصوص برای هوشمندسازی سیستم اعلام حریق در بازار تاریخی تبریز در نظر گرفت.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری درخصوص آتش سوزی اخیر بازار تبریز گفت: ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه به سازمان آتش نشانی خبر داده شد که دربازار شمس، آتش سوزی صورت گرفته است که ایستگاه شماره یک آتش نشانی سریعا خودش را به آنجا رساند که پس از رسیدن به محل، آتش نشانان مشاهده کردند اتفاق خاصی صورت نگرفته تا اینکه بعد از اطلاع رسانی مجدد از بازار تبریز و آتش سوزی در سرای ایکی قاپیلار، نیرو‌های آتش نشانی در عرض سه دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.
آتش پاد طالب نژاد افزود: با تلاش اتش نشانان، شعله‌های آتش در لحظات اولیه خاموش شده و آتش نشانان اجازه ندادند که آتش به سرا‌های دیگر انتقال یابد.  نیرو‌های آتش نشانی توانستند در عرض چهار ساعت آتش سوزی سرای ایکی قاپیلار را خاموش کنند.
وی گفت:در سال ۸۸ نیز که بازار آتش گرفته بود، مهار آن، در دو روز انجام گرفت اما خوشبختانه امسال در عرض چهار ساعت توانستیم این آتش را مهار کنیم که نشان از پیشرفت و سرعت عمل در اطفای حریق است.

 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •