سرمایه‌گذاری شیخ‌الاسلامی در خرید شبکه‌های تلویزیونی ترک
  • 1397/12/20 16:57
  • 108856
پشت پرده پرونده مرجان شیخ‌الاسلامی؛

سرمایه‌گذاری شیخ‌الاسلامی در خرید شبکه‌های تلویزیونی ترک

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: ادعای اختلاس گران شرکت بازرگانی پتروشیمی این بوده که ۷ میلیون و ۶۵ هزار و ۵۲۹ یورو و ۸میلیون و ۷۱۰ هزار و ۳۸۴ دلار درصد دلالی آنها بوده است.

به گزارش آناج به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شبستر، معصومه آقاپور علیشاهی، با اشاره به آغاز رسیدگی به پرونده فساد در صنعت پتروشیمی ایران در شعبه سوم دادگاه انقلاب ویژه رسیدگی به جرائم اخلال‌گران و مفسدان اقتصادی، اظهار داشت: این پرونده ۱۴ متهم دارد که یکی از آنها مرجان شیخ‌الاسلامی آل‌آقا مدیر عامل شرکت بازرگانی دنیز و هترا تجارت است.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، افزود: شیخ‌الاسلامی در دولت هفتم و هشتم به جناح اصلاح‌طلب نزدیک بود، اما بعد از روی کار آمدن دولت آقای احمدی‌نژاد در چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای به اصولگرایان نزدیک شد.

سرمایه‌گذاری شیخ‌الاسلامی در خرید شبکه‌های تلویزیونی ترک

وی ادامه داد: شیخ‌الاسلامی هم‌زمان وارد تجارت با شرکت‌های صوری شده بود و یک باره به ثروتی قابل توجه رسید.

آقاپورعلیشاهی با بیان اینکه شیخ‌الاسلامی مدتی در ترکیه زندگی می‌کرد، بیان داشت: شیخ‌الاسلامی ثروت چندین میلیون دلاری خود را صرف سرمایه‌گذاری در این کشور در حوزه‌های مختلف کرد که خرید شبکه‌های تلویزیونی ترک یکی از این حوزه‌ها بود.

وی  با اشاره به اینکه شیخ‌الاسلامی پس از مدتی از کانادا سر در آورده و هم‌اکنون در تورنتو زندگی می‌کند، تصریح کرد: پرونده اختلاس پتروشیمی حدود 7 میلیارد یورو بوده که 15 نفر با این اختلاس در ارتباط بوده‌اند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختلاس شرکت بازرگانی پتروشیمی بوده است، اذعان کرد: ادعای متهمان این بوده که درصد دلالی خود را برداشته‌اند یعنی 7 میلیون و 65 هزار و 529 یورو و 8 میلیون و 710 هزار و 384 دلار درصد دلالی آنها بوده است.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 2
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •