تعیین تکلیف معترضان سبد حمایتی تا پایان بهمن
  • 1397/11/18 18:35
  • 108050
معاون سازمان تامین اجتماعی خبر داد؛

تعیین تکلیف معترضان سبد حمایتی تا پایان بهمن

معاون سازمان تامین اجتماعی گفت: تکلیف اعتراضات ثبت شده در سامانه‌های این سازمان تا پایان بهمن ماه مشخص و به بیمه شدگان اعلام می شود.

به گزارش آناج به نقل از مهر، رحیم اردلان گفت: افرادی که نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی دولت اعتراض داشتند و در سامانه های #۸*۱۴۲* و #۸*۱۴۲۰* اعتراض خود را ثبت کردند تا روز گذشته فرصت داشتند که این مهلت دیگر تمدید نشده است.

وی گفت: در مجموع حدود ۳ میلیون و ۱۰۰هزار نفر اعتراض خود را در سامانه های اعلام شده ثبت کرده اند که طی یک هفته به اعتراض آنها رسیدگی و اعلام می شود البته رسیدگی به آنها بعد از تعطیلات ۲۲ بهمن آغاز خواهد شد.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی بااشاره به اینکه تعداد زیادی از پیامک ها مربوط به تامین اجتماعی نبوده است،  تاکید کرد: افرادی که بیمه شده تامین اجتماعی هستند ما به اعتراضشان رسیدگی می کنیم اما سایر مشمولانی که سبد را دریافت نکرده و در سامانه اعتراض خود را ثبت کرده اند که عمدتا مربوط به صندوقهای روستایی و عشایر و یا سایر صندوقهای بیمه ای هستند اسامی آنها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می شود.

وی گفت: وزارتخانه به اعتراض این افراد رسیدگی خواهد کرد و برای بسته حمایتی آنها تصمیم گیری می کند.

اردلان با اشاره به اینکه بیمه شدگانی که اعتراضشان به حق بوده، در صورت تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، بسته حمایتی به آنها اختصاص پیدا می کند گفت:  البته توزیع بسته حمایتی میان آنها در مرحله بعدی انجام خواهد شد.

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •