معرفی مدیر رسانه‌ای جدید باشگاه تراکتورسازی
  • 1397/11/16 18:18
  • 107987
آناج خبر می‌دهد؛

معرفی مدیر رسانه‌ای جدید باشگاه تراکتورسازی

مدیر رسانه‌ای جدید باشگاه تراکتورسازی از سوی مسئولان این باشگاه معرفی شد.

به گزارش آناج، نشست خبری قبل از بازی تیم‌های تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان درحالی عصر امروز در سالن کنفرانس هتل پارس تبریز برگزار شد که در ابتدای این نشست مدیر رسانه‌ای جدید باشگاه تراکتورسازی به اصحاب رسانه معارفه شد.

حسن آذرنیا، سرپرست تیم تراکتورسازی که به همراه جرج لیکنز سرمربی این تیم در جمع خبرنگاران حضور یافته بود، اعلام کرد که "مصطفی منطقی" به عنوان مدیر رسانه‌ای جدید این باشگاه انتخاب شده است.

مصطفی منطقی که سال‌ها مسئولیت مدیریت سایت و واحد انفورماتیک باشگاه تراکتورسازی را بر عهده داشت، از این پس در سمت مدیر رسانه‌ای این باشگاه فعالیت خواهد کرد.

از دیگر سوابق رسانه‌ای وی که سومین مدیر رسانه‌ای فصل باشگاه تراکتورسازی محسوب می‌شود، می‌توان به 2 سال حضور در سمت مدیر روابط عمومی هیات ورزش سه‌گانه استان اشاره کرد.

ناگفته نماند، سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی در زمان مدیریت این مسئول در سال 1394 توانست عنوان بهترین وب سایت باشگاهی کشور را از سوی جشنواره وب ایران به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظر شما
  • 0
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •