پزشکیان: می‌خواهم به بررسی مسایل بپردازم می‌گویند خودت چه کرده‌ای؟/ فرزندانم در زیرزمین زندگی می‌کنند
  • 1397/09/17 14:37
  • 106444
قهر نایب‌ رئیس مجلس از تالار وحدت تبریز؛

پزشکیان: می‌خواهم به بررسی مسایل بپردازم می‌گویند خودت چه کرده‌ای؟/ فرزندانم در زیرزمین زندگی می‌کنند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو ذگفت: اینکه بنده در طول این سال‌ها چه کرده‌ام بحثی جداست و اینکه دیگران چه کرده‌اند بحثی دیگر.

به گزارش آناج، مسعود پزشکیان ظهر امروز در ویژه برنامه‌ی "دانشجو و دغدغه‌ی ایران" که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می‌شد، در واکنش به اعتراض دانشجویان به اظهارات شعاری‌اش، ابراز داشت: به احترام دانشجویان به دانشگاه آمدم تا به بحث و بررسی مسایل بپردازم اما عده‌ای می‌گویند تا حالا چه کرده‌ام و از من توضیح می‌خواهند.

وی خاطرنشان ساخت: قانون و اجرا باید مطابق عدالت باشد، عدالت ترک و کرد، موقعیت و پست نمی‌شناسد؛ با همه مردم باید با عدالت برخورد شود در حالی که هنوز عدالت را در این کشور نهادینه نکرده‌ایم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه همه پیامبران عدالت را به ارمغان آورده‌اند به طوری که برای هر امت پیامبر فرستاده شده تا با عدالت با همان قوم برخورد شود، متذکر شد: اگر عدالت داشتیم برخی مناطق برخوردار و برخی دیگر مناطق فقیر نمی‌شدند و مردم اینقدر ناراضی نمی‌شد.

وی ادامه داد: متاسفانه وقتی به قدرت می‌رسیم به جناح خودمان می‌پردازیم و سایر اقشار و گروه‌ها فراموش می‌شوند، جوی در دانشگاه ایجاد کرده‌اند که با داد و فریاد حرفشان را بزنند، با فشار آوردن که کاری درست نمی‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه من چکار کرده‌ام و دیگران چه کرده‌اند دو بحث متفاوت است؛ برخی خود را منتسب به جاهای خاص می‌دانند علت اصلی مناقشات کشور هستند و در اقلیت دانشگاه‌ها هم حضور دارند.

وی با بیان اینکه شما به عنوان دانشجویان این مملکت یاد گرفته‌اید با تهمت حرف بزنید و صحبت‌هایتان بر مبنای علم نیست، توضیح داد: دم از عدالت و انسانیت می‌زنید، بعد از 40 سال پزشکی از مریضی پول نگرفته‌ام و فرزندانم را خارج نفرستاده‌ام؛ بنده هم می‌توانستم به صورت کاملا قانونی مطب تاسیس نماییم.

پزشکیان در واکنش به منتقدان خود گفت: در این مملکت باید مفت کار کنیم، اگر مرد هستید وقتی در جای ما قرار گرفتید ساده زندگی کنید و اجازه دهید فرزندان‌تان مثل عروس بنده در زیرزمین زندگی کنند.

وی افزود: هر بلایی سر دانشجو بیاورند، حقش است؛ بنده هیچگاه از مردم فرار نکرده‌ام و در همان صفی می‌ایستم که شهروندان ایستاده‌ام؛ اگر بسیجی‌ها شمایید من برای بسیج متاسفم!

گفتنی است؛ با ادامه اعتراض دانشجویان به صحبت‌های مسعود پزشکیان او سالن همایش را ترک کرد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظرات مخاطبان
  • یا علی
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۴۲
    چه کسانی به دفتر شما تردد دارند امثال صفی اقدم راچقدر می شناسید اطرافتان به چه منظوری حضور دارند؟
    3 + 0 -
  • علی
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۵۴
    آقای پزشکیان عزیز- چرا عصبانی می شوی؟از جنابعالی به دوجهت سئوال زیاد است : یکی اینکه همو اره سئوال کرده اید و میکنید،بلاخره از قدیم گفته اند یکی گفتی،یکی بشنو. دوم اینکه بیش از30 سال است درسطوح بالای اداره کشوری.
    خوب فرض کنیم از بیست سئوال به یکی خوب جواب دادی که ساده زیستم. اجازه بده 19 سئوال بعدی را هم بپرسند.
    مثلا" خودتان بفرمایید :
    - طراح چند طرح در مورد قالیبافان بوده اید؟و نتیجه آنها چه شده؟
    - طراح چند طرح در مورد تامین اجتماعی زنان بی سرپرست بوده اید؟و نتیجه آنها چه شده؟
    - طراح چند طرح در مورد اجرای بهتر اصل 15 به ویژه زبان آذری و کردی و ... در مجلس و شورای انقلاب فرهنگی بوده اید؟و نتیجه آنها چه شده؟
    5 + 0 -
    • تبریز
      ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۰
      زبان تورکی
      لطفا هر نظری نشر ورمین.یک عده با کینه و عقده نظر مینویسن.
      زبان آذری خوردنیه،چیه؟
      از نشر کلمات جعلی خودداری کنید
      0 + 1 -
  • جواد
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۵
    آقای دکتر پزشکیان:
    - می فرمایید عروسم در زیر زمین زندگی میکند. بفرمایید چرا دولت مورد تاییدشما با مسکن مهر مخالفت کرد؟چه اشکالی داشت عروس شما و امثال ایشان در یک واحد نسبتا"مناسبی در مقایسه با زیر زمین بنام ( مسکن مهر) زندگی بکند. با کی لج کردید؟
    - بفرمایی چرا کارت سوخت را جمع کردید و امروز دوباره برای راه اندازی مجدد آن هم از بیت المال هزینه میکنید و هم مردم را عصبانی. مگر طراحان و مهندسان آن سامانه غیر از جوانان تحصیلکرده ایرانی بودند؟ بودن آن سامانه چه ضرری برای کشور و ملت داشت ؟ لااقل یک مورد رابیان فرمایید؟
    1 + 0 -
  • تبریزی
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۸:۰۰
    بی عدالت ترین نماینده از تبریز هستنذ. تازه از حقوق دخترتان بگویید و از تبریز تا کرمان چقدر فاصله هست .
    2 + 0 -
  • تبریزی
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۸:۱۷
    کسی که از چیزی سر در نمی آورد ومی گویذ نمی دانم و متخصص نیستم کور کورانه به برجام و fatf ,... رای می دهد و همیشه ذم از عدالت می زند و همواره بدنبال بالا بردن هم جناحی خود برای رای آوری نماینده شبستر و نماینده سلماس به آن شهرستان ها می رود و دم از عدالت می زند.... خجالت هم چیز خوبی است!
    2 + 0 -
  • حاج محمدرضا
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۰:۰۹
    آقای پزشکیان خوب انتقاد میکنبد.اما خودتان در نوک انتقادات هستید شما خودتان ۴۰ سال هست در راس امورهستید.برای مملکت چکار کرده اید؟؟؟؟؟؟؟فقط تماشاگر ونقاد ومنتقد بوده اید؟همین وبس؟؟شماکه مدال افتخار اصلاح طلبی را به گردن آویخته اید چه گلی به سر مملکت زده اید؟؟
    2 + 0 -
  • تبریزی
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۲
    بهترین عدالت برای پزشکیان بازگشت به مطب است...
    2 + 0 -
  • صادق
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۷
    اقای پزشکیان به مردم دروغ نگید، کدام فرزندت در زیرزمین هست؟
    2 + 0 -
  • دانشجو
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۷
    جناب دکتر پزشکیان یادتان نرود که حضرت امام خمینی در مورد شجره طیبه بسیج چه فرموده اندبرای شما باید تاسف خورد هرجا که مورد اعتراض و انتقاد همان دانشجویانی قرار می گیری که شاید سالهای گذشته برای تو کف زده بودند در کمال ناجوانمردی پای بسیج را به میدان می کشی
    آقای پزشکیان شما با نحوه پوشش تان و گذاشتن دست توی جیب مثلا می خواهی بگویی که رلکس هستی و جوانگرا و همیشه در نقش سوال کننده خود را ظاهر کرده ای ولی دیگر زمان این کارها گذشته شما باید به سوالات پاسخ بدهی الان نایب رئیس مجلس هستی بایستی طرح و برنامه برای مهار تورم و کاهش ارزش پول ملی و اشتغال آفرینی داشته باشی
    در ضمن مردم جوان بزرگ کرذه اند که برود در دانشگاه مشغول به تحصیل علم و کمال باشد اینقدر دانشگاه را محل جولان سیاسیون و کنسرت ها و برنامه های سطحی و پوچ قرار ندهید بگذارید جوانان فارغ از دعواهای سیاسی به تحصیل مشغول شوند
    3 + 0 -
نظر شما
  • 10
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •