قاصدک
موسسه کوثر
مدرسه میثاق
خدابخش و شهرتی‌فر در آذربایجان‌شرقی ماندنی شدند/ دیگر هیچ مدیری بازنشسته نیست!
  • 1397/07/18 09:10
  • 104169
خبر خوش دیوان محاسبات برای متولدین دهه‌‌های سی و چهل؛

خدابخش و شهرتی‌فر در آذربایجان‌شرقی ماندنی شدند/ دیگر هیچ مدیری بازنشسته نیست!

با اینکه استاندار آذربایجان‌شرقی و معاون سیاسی‌اش خود را برای خداحافظی و تحویل کرسی‌هایشان آماده کرده بودند، دیوان محاسبات ‌آنان را ماندنی کرد.

به گزارش آناج، بر اساس اعلام دادستان دیوان محاسبات شرط بازنشستگی الزامی افراد در دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ۳۵ سال خدمت و ۶۵ سال سن است.

علی‌رغم اذعان استاندار آذربایجان‌شرقی و معاون سیاسی‌اش به بازنشستگی و پایان 30 سال خدمت‌شان به‌نظر می‌رسد خداحافظی آقایان خدابخش و رحیم شهرتی‌فر از استانداری منتفی است و با این وجود باید به گزینه‌های جایگزین آنان نیز چشم پوشید.

خدابخش متولد سال 1335 و دارای 32 سال سابقه‌ی خدمت می‌باشد و رحیم شهرتی‌فر نیز متولد 1340 بوده و سابقه‌ای 31 ساله در عرصه‌ی مدیریت دارد و بر اساس تفسیر دیوان محاسبات هیچ‌یک از آنان مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان نمی‌شوند.

قطعاً با نظر دیوان محاسبات مدیران زیادی از بندِ این قانون رها می‌شوند و تعداد مدیران بازنشسته‌ انگشت‌شمار خواهد شد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
تبلیغ داخلی آناج
مشاهده مطلب
نظرات مخاطبان
  • محمد
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۳
    شهرتی فرازخدابخش پیرتربنظرمیرسه ولی جالبه ازایشان کم سنترهست.
    0 + 0 -
    • تقوی
      ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۲۶
      فشار کاری برادر من
      1 + 1 -
  • بابک
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۴
    بالاخره یه تبصره وماده وایین نامه واستثناتی تواین مملکت درمیارند.
    8 + 1 -
  • همشهری
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۷
    سایت آناج خواهشا روی حساب مردم بازی نکنیدآقای خدابخش 38 سال سابق دارندوآقای شهرتی فر39 سال وآقای عادل آذررییس محترم دیوان محاسبات صراحتا اعلام کردنند.
    4 + 0 -
    • صادقی
      ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۵
      چه خبره داداش، اینا مگه چند سال دارن که 38 سال سابقه داشته باشن، مطلب قید شده در سایت آناج صحیح هست
      0 + 0 -
  • ارس
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۸
    دیوان محاسبات کی گفته که ملت خبرندارند.مدیرکل پارلمانی دیوان عدالت اداری بک مطلبی گفتندکه اصلا به این موضوع ارتباطی ندارند
    3 + 0 -
  • همشهری
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۳
    اعصاب مردم
    4 + 0 -
  • قدیمی
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۱
    امان ازدست این تداخل های قانونی وتبصره ها!!.
    نماینده ای که خودش قانون بازنشستگی راتصویب کرده هم درشک هست.
    4 + 0 -
  • کارشناس
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۴۶
    باسلام.آقای خدابخش درسال1360 رئیس مخابرات اردبیل بوده!!! چطورمیشه 32 سال سابقه کارداشته باشه؟؟؟
    2 + 1 -
  • بابک
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۴
    نماینده شبسترهم امروزگفته اقای خدابخش رفتنی هست ومشمول قانون میشود.
    1 + 0 -
  • رضایی
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۷
    این واقعااسف بار هست که تو این وضعبت دو تا از کلیدی ترین مقامات استان کنار بکشن، دست نماینده ها درد نکنه واقعا که، عمرا این نماینده ها باز هم رای بیارن
    3 + 0 -
  • حمید
    پاسخ ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۴
    این دوتا دست از مدیریت برنمیدارن و با تبصره ماده خوشونو ابقاع کردند... ولی شهرتی فر خیلی پیر به نظر میرسه... مدیریت پیرترش کرده؟!
    0 + 0 -
نظر شما
  • 12
  • 0
  • 0
  •  
  • آناج نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمائید.
  • توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی‌یابند.
  •